RSy Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hei! Jeg får ikke forskjellige lydprogrammer til å ta opp lyd fra line-in-inngangen. Jeg bruker XP og har et Hercules Fortissimo II Digital Edition. Bruker også en USB-mic fra Labtec. Jeg får kun programmene til å ta opp lyd fra microfonen. Hva gjør jeg? RSy Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Start -> Kjør -> sndvol32 -> Alternativer -> Egenskaper -> Juster volumet for -> Innspilling -> Line In -> Velg. Got that? :razz: bfisk [ed: en liten skriveleif der] [ Denne Melding var redigert av: hrichard på 2002-08-14 17:38 ] Lenke til kommentar
RSy Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Vel, dette har jeg allerede forsøkt. RSy Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 line-in er ikke mute'et da? :smile: er det som standard... Lenke til kommentar
RSy Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Neida... det er den heller ikke. Hvis jeg åpner Hercules Fortissimo-icon'et ser jeg på equlizeren at det er bevegelse. Men programmene oppfatter ikke lyden....? RSy Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 hvilke programmer da? Du må jo få stille inn programmet til å ta opp fra line-in. det tar vel opp fra Mic hvis du ikke stiller den inn til noe annet. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 kan hende mute er på line-in. men at du ikke har valgt innspiling under egenskaper!! får det er avspilling som kommer opp automatisk Lenke til kommentar
RSy Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Neida. Har valgt på avspilling. Gjelder diverse programmer. Lenke til kommentar
RSy Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Sound Recorder i XP f.eks... RSy Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Du må sørge for at du har ledig kanal....dvs. du må prøve å mute en av de andre inngangene.....hadde selv på ett live-kort der jeg ikke kunne ta opp fra tv-kort via line-in...da måtte jeg mute en annen kanal fordi jeg ikke hadde nok ledig til å kunne kjøre den i tilegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå