|FSK| Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hei. Var på fjellet en tur i påsken, og knipset en del bilder, og ble litt fornøyd med dette. Hva syns dere? Merk at jeg er veeeeldig fersk på fotografering, så alle slags kommentarer er ønsket :-) http://www.deviantart.com/view/22813383/ Endret 13. september 2005 av |FSK| Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 fint bilde, fikk en god stemning av det. også tili med skiltet, stå på, siden du er fersk, så var dette en pangstart Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Joda, syntes det var fint jeg, men var liksom noe som mangla eller var feil.. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 13. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Takk for kommentarene. Lurer på om jeg burde prøvd å gjøre noe med fargene på bildet, men det får heller bli til en seinere anledning :-) Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 nei, ikje endr på fargene, di fargene var perfekte. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Utfra den lille utgaven ser det bra ut synes jeg. ...men jeg får ikke opp fullversjonen ved å klikke på bildet? Får kun denne feilmeldinga; ForbiddenYou don't have permission to access the page at http://ic1.deviantart.com/fs7/i/2005/254/e..._by_kolibra.jpg. Please consult our help library if you need any assistance. Får dere andre opp fullversjonen? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 13. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 Jeg vil tro det er noe som gjør at jeg ikke får linke til bilde direkte fra DA. Her er linken til bildet. http://www.deviantart.com/view/22813383/ Lenke til kommentar
Linselus Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 :!: Hei! Til å være fersk som du sier har du kommet godt i gang. Motivet er fint og godt tenkt ut. Likevel synes jeg det blir noe som mangler likevel. Fordi; Selv om solen er rimelig høyt på himmelen, tar du bildet i motlys. Hadde du stått med ryggen mot solen ville skygger vært minimale. Spesielt viktig hvis det er personer eller andre viktige detaljer på bildet. Hadde det gått noen mot deg på dette bildet, ville de hatt skygger i ansiktet. Stå på. Mvh Linselus Lenke til kommentar
Pulsar Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Hadde skiltet kommet bedre frem, så tror jeg bildet hadde vært litt mer interessant. Siden du har tatt bildet i motlys, kunne du prøvd med blits, hvis du har. Tror det kunne gitt ønsket effekt. Bilen på veien burde heller ikke vært der, og synes skiltet er plassert litt tett i toppen. Tror også det kunne fungert uten å se skiltet gå i bakken (mao litt høyere utsnitt). Er ikke så mye interessant i forgrunnen. Endret 14. september 2005 av Pulsar Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Fint bilde det Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 14. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg hadde lyst til å ta det med blitz så det ble bedre, men jeg har bare blitzen som er på kameraet, og da blir raskeste lukker 1/200. Jeg kunne heller ikke gjøre noe med blenderen for å kompensere det, pga støv på brikken :/ Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Syntes bildet så veldig profft ut jeg, likte igrunn alt. Eneste som irriterer meg litt er at man ikke kan se skiltet så godt, men ellers er det ingenting å klage på spør du meg.. Bigk. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 de nbilen var stili å ha der synest eg. Lenke til kommentar
kafarsken1 Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Svært bra komposisjon. Fint lys og tøffe farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå