Venerable Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nei! Så glemte jeg å se det Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det var seriøst kult. Gleder meg til neste episode allerede. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Når går reprisenav første program? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Thomas Gjertsen er en genial fyr! Kommer til å få med meg neste episode Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Når går reprisenav første program? Har ikke sett at det er noen reprise.. Kan sjekke igjen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 åssen trur dere det går med Haval eller hva han het a? ... har mine tvil jeg ass Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 åssen trur dere det går med Haval eller hva han het a? ... har mine tvil jeg ass Jeg og.. han kommer garantert til å banke opp de igjen... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Fikk sett det nå jeg også, syntes det var veldig bra, og ikke minst interessant.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Lurer på åssen det går med han ja.. Kanskje han er tilbake i fengselet alt... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 jaja,skulle egentlig ønske de lagde en serie om de innsatte... bedre enn alt den andre møkka som går på tv Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Faen, gikk jeg glipp av det igjen? Er'e mulig... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 kaske bra programm, skal han bare være der i ett døgn? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 så vidt jeg veit,så var han der i 5 dager,men alt blir jo redigert. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Artig og interessant program. Har fått med meg begge episodene. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Lurer på åssen det går med han ja.. Kanskje han er tilbake i fengselet alt... hvem? han som ble sluppet ut sist? hva var det egentlig som skjedde når de skulle spise pizza? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det kom et par typer som skulle ha tak i han ene innsatte. Fikk ikke helt med meg hva han hadde gjort, banka de ellerno? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det kom et par typer som skulle ha tak i han ene innsatte. Fikk ikke helt med meg hva han hadde gjort, banka de ellerno? Så vidt jeg vet, ble det ikke nevnt hva han hadde gjort. Men det var jo helt tydelig at de ikke akkurat var blide på han.. Lurer på hva som skjedde etter at han slapp ut... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Syntes "på innsiden" var god underholdning jeg!... Tror faktisk jeg gidd å følge med på det =) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 MMMmmm:( er ikke i norge og innsiden er ikke pä web-tv:( Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Det kom et par typer som skulle ha tak i han ene innsatte. Fikk ikke helt med meg hva han hadde gjort, banka de ellerno? Så vidt jeg vet, ble det ikke nevnt hva han hadde gjort. Men det var jo helt tydelig at de ikke akkurat var blide på han.. Lurer på hva som skjedde etter at han slapp ut... det ble nevnt ,han sa selv at han hadde banket opp de 2 kara før,og at det var en av grunnene til at han satt inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå