Propaganda Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva syns folket? For min del så syns jeg det var underholdende,spennende å se hvordan livet innenfor murene er..selvom man ikke fikk så veldig innblikk. Men fikk ordentlig sjokk når jeg plutselig så en gammal kompis der :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Syns det var bra jeg. Interessant å se hvordan de har det der inne. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 lo godt da de 2 bling bling kara sto å posa gangsigns foran kameraet hehe Lenke til kommentar
EDB Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hehe, så jo morsomt ut det. Fengsel i Thailand er nok ikke noe særlig..hehe Hvor lenge skal Thomas være der? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 trur det er 1 døgn,så da er det vel med dagen etter også.... lurer på hva som skjer på den utflukten jeg ass Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Synes det var ganske bra. Så litt psycho ut han i blå genser Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hehe. ja jeg lurer på hva som skjedde der på slutten.. må se neste episode for min del hadde jeg håpet at det skulle være mere humor. men det var interesant Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Var så frekk at jeg slettet litt div jeg.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Var så frekk at jeg slettet litt div jeg.. Trekkingen... --- Var ganske morsomt da og lurer på hva som skjer neste gang, kanskje litt action? Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Veldig Morsomt.(har aldri sett Thomas Giertsen så redd før) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva er det vi snakker om nå? Et nytt program elns? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hva er det vi snakker om nå? Et nytt program elns? ja,Thomas Giertsen går inn i flere miljøer og er klovn som vanlig Denne gangen så var han i Oslo Kretsfengsel,også skal han inn i Bodybuilder miljøet og flere andre... @Moderator: hva var det som var så viktig å slette nå da? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis jeg skulle gjemt noe i ræva hadde jeg ikke hatt den hengenes utenfor da ahh:D han er genial! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Var hos en kompis da det programmet gikk, og de dassene skulle selvfølgelig se på et døvt danseprogram på Tvnorge. Noen som vet når dagens program går i reprise? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Gleder meg til neste tirsdag. Aner ikke om det går i reprise, det gjør det sikkert.. Sjekk programblader. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Artig program. Gleder meg til neste gang. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Var hos en kompis da det programmet gikk, og de dassene skulle selvfølgelig se på et døvt danseprogram på Tvnorge. Noen som vet når dagens program går i reprise? tv2 pleier å sende repriser av alt mulig rart tidlig på dagen på lørdager... men garanterer ikke no Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nå må man jo ikke forvente å få et "virkelig" bilde av miljøet i fengsel heller da. De fleste oppførte seg nok ekstra pent fordi det var masse TV-kameraer og de hadde fått beskjed om å oppføre seg skikkelig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Så på i går, og det var litt gøy. Langt fra min yndlingsserie, men serien ser ut til å være verdt å se. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nå må man jo ikke forvente å få et "virkelig" bilde av miljøet i fengsel heller da. De fleste oppførte seg nok ekstra pent fordi det var masse TV-kameraer og de hadde fått beskjed om å oppføre seg skikkelig. Ja, men det kom jo ikke som noe sjokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå