Swafty Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei Jeg skal kjøpte en slik en CM Stacker window kit sort Men de har den ikke på lager, vet dere om noen andre steder i Norge de selger denne varen? De har ikke hatt den på lager i mange måneder nå. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du kan jo ta og kjøpe et plexi glass og sette det i selv......?!! Det er kansje noe arbeid men viss du får det til blir det SJEF! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Lett match...50,- for en bit plexi. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hmm... ingen andre som vet hvor jeg kan få kjøpt den?? Jeg må bare se om den er noen plasser før jeg begynner og lage selv... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg fant noe her 1 2 Men jeg fant bare fra utlandet Noen som har noe erfaring her, noen som har bestilt?? koster det mye=? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Her har du en liste over hvilke webshopper som har dette produktet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Her har du en liste over hvilke webshopper som har dette produktet. Hvorfor har alle sølv side vindu til stacker og ikke svart?! Har de glemt det finnes en svart utgave av stacker elller noe sånt?? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) hadde et problem med akkurat det samme som deg! Spurte om når de får igjen sort sidedør til stackeren Svar: *microplex har sagt at de skal få varen om ikke så alt for lenge, og det har de da sagt i et år nå.* prøvde å finne en sort dør overalt! men fant det ikke! Tror at de lagde det før eller noe, men har sluttet å lage dem for øyeblikket. Men hvis du har/skal kjøpe en sort stacker så vil jeg si at en sølv dør passer helt fint!(ser bra/greit ut også!) (har det selv) Endret 15. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå