pcf Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Beklager at dette er litt feil forum, men jeg regner med at noen her har peiling. (Evnt bare fortell meg hvor jeg burde poste.) Jeg gjør en del intervjuer over fasttelefon (har Telio), og skulle gjerne hatt en løsning hvor jeg kan bruke ha toveis høyttalende telefon, så jeg kan ta opp lyden fra telefonen til MiniDisc eller en PC. Finnes det noen trådløse analoge fasttelefoner som fungerer toveis høyttalende? Altså at jeg kan høre den andre på høyttaler og snakke mens røret ligger f.eks på bordet. Kan noen anbefale noen modeller, og evnt. hvor jeg får kjøpt det? Lenke til kommentar
gustav Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 DENNE synes jeg er bra Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 som gustav sier, sl100 til siemens anbefales. Philips sine mer avanserte modeller er også å anbefale. Men jeg synes at å bruke høyttaler er en dårlig løsning, blir ikke det samme som å prate i telefonen eller et headset. det samme med å ta opp til minidisc fra høyttaler lyden. Hva med å bruke softphone på pcen og ta opp rett på pcen eller koble minidiscen din til lydutgangen for å ta opp til den? Lenke til kommentar
pcf Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Gustav: DENNE synes jeg er bra Heisann Gustav. Har du noen personlige erfaringer? Og viktig spørsmål - hva slags headset kan man koble til? Spesialheadset eller bare helt vanlig? Hva med å bruke softphone på pcen og ta opp rett på pcen eller koble minidiscen din til lydutgangen for å ta opp til den? Softphone høres forsåvidt også ut som en bra idé. Har du noen erfaringer her på selskap/webside jeg burde bruke? Bra lydkvalitet, lite lag etc. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå