Blåbær Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Alt begynner med hei, så fortsetter det forhåpentligvis automatisk videre Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 /ignore og fortsette min frrdelige T-bane tur Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hadde blitt dødsglad hvis en søt gutt/jente hadde slått av en prat på banen jeg.. hadde blitt så glad at jeg sikkert bare hadde sittet og babla Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hadde blitt dødsglad hvis en søt gutt/jente hadde slått av en prat på banen jeg.. hadde blitt så glad at jeg sikkert bare hadde sittet og babla haha, jeg å! Det er bare utrolig søtt dersom en gutt hadde tatt inisiativet og gjort det for meg. Hadde ikek hatt noe imot å prate med vedkommende vet jeg, og gi han msn adresse for å bli bedre kjent=) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hadde blitt dødsglad hvis en søt gutt hadde slått av en prat på banen jeg.. hadde blitt så glad at jeg sikkert bare hadde sittet og babla 2 uker senere så fylles deppetråden med diverse utsagn om hvor store idioter gutter faktisk er. ^^ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 LarsP: Word. Oh so Word. Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) syntes det er fint å få noen jenter sitt syn på saken jeg skriveleif Endret 14. september 2005 av snoopg Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 tror jeg virker skremmende på det motsatte kjønn jeg.... hvem vil vel sette seg ved sia av et 2m høyt monster med fucking amounts med hår som halvsynger på system of a down/iron maiden? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 tror jeg virker skremmende på det motsatte kjønn jeg....hvem vil vel sette seg ved sia av et 2m høyt monster med fucking amounts med hår som halvsynger på system of a down/iron maiden? Klipp håret, kle deg litt mer sofistikert (om du ikke gjør det allerede), syng på Roulette med så fin stemme du klarer, og smil til jenta som setter seg ved siden av deg. mange som liker høye&mørke (er du mørkhåra?) Jaja...du finner alltids noen som liker monstre om du ikke vil forandre/føler du trenger å forandre deg. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 2 uker senere så fylles deppetråden med diverse utsagn om hvor store idioter gutter faktisk er. ^^ 2 uker? Tenker vi sier to dager Lenke til kommentar
hylo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 2 uker senere så fylles deppetråden med diverse utsagn om hvor store idioter gutter faktisk er. ^^ 2 uker? Tenker vi sier to dager Bra du retter på deg selv. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Deg: Hei Hun: Hei du Deg: Sex? *humpedumpe* Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 tror jeg virker skremmende på det motsatte kjønn jeg....hvem vil vel sette seg ved sia av et 2m høyt monster med fucking amounts med hår som halvsynger på system of a down/iron maiden? :!: Sånn er jeg og Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 2 uker senere så fylles deppetråden med diverse utsagn om hvor store idioter gutter faktisk er. ^^ 2 uker? Tenker vi sier to dager Og jeg som prøvde å være snill. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 tror jeg virker skremmende på det motsatte kjønn jeg....hvem vil vel sette seg ved sia av et 2m høyt monster med fucking amounts med hår som halvsynger på system of a down/iron maiden? Klipp håret, kle deg litt mer sofistikert (om du ikke gjør det allerede), syng på Roulette med så fin stemme du klarer, og smil til jenta som setter seg ved siden av deg. mange som liker høye&mørke (er du mørkhåra?) Jaja...du finner alltids noen som liker monstre om du ikke vil forandre/føler du trenger å forandre deg. er høy og blond, blåe øyne, ser ut som om jeg bruker maskara (gjør det ikke :S) har akkurat langt nok hår til hestehale... btw ser fæl ut med kort hår og eier ikke sangstemme Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Man starter med en del tørrprat og får msn og møtest kanskje flere ganger på fester og i diverse anledninger. Til slutt blir det mål! Men dette kan ta lang tid Det er min taktikk Lenke til kommentar
EVH Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Deg:"Jasså, du liker å snakke?"Hun:"unnskyld?" Deg:"Läkerol, makes people talk" Hun: "hø?" Deg: "Du vet, den reklamen" Hun: "Tror jeg skal av her jeg.." *smyge* hahahah. Den var faenmeg bra :!: Sånn ser jeg for meg det hadde gått og =P Har personlig aldri tørt å ta kontakt med ukjente på tbanen. Er for feig. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hmm... tror jeg fortsatt virker truende på damer... sitter nå og synger på "Rawhide" med BluesBrothers! *rollin rollin rollin..... rollin rollin rollin.... rollin rollin rollin raaawhiiiideee!* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hey ! Jobber du på Rema 1000, du ser så billig ut.... AHAHAH!! Detter nesten av stolen i krampelatter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå