Gå til innhold

et spørsmål om damer

snoopg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde blitt dødsglad hvis en søt gutt/jente hadde slått av en prat på banen jeg.. hadde blitt så glad at jeg sikkert bare hadde sittet og babla :p

haha, jeg å! Det er bare utrolig søtt dersom en gutt hadde tatt inisiativet og gjort det for meg. Hadde ikek hatt noe imot å prate med vedkommende vet jeg, og gi han msn adresse for å bli bedre kjent=)

Lenke til kommentar
tror jeg virker skremmende på det motsatte kjønn jeg....

hvem vil vel sette seg ved sia av et 2m høyt monster med fucking amounts med hår som halvsynger på system of a down/iron maiden?

Klipp håret, kle deg litt mer sofistikert (om du ikke gjør det allerede), syng på Roulette med så fin stemme du klarer, og smil til jenta som setter seg ved siden av deg.

mange som liker høye&mørke (er du mørkhåra?)

Jaja...du finner alltids noen som liker monstre om du ikke vil forandre/føler du trenger å forandre deg. :D

Lenke til kommentar
tror jeg virker skremmende på det motsatte kjønn jeg....

hvem vil vel sette seg ved sia av et 2m høyt monster med fucking amounts med hår som halvsynger på system of a down/iron maiden?

Klipp håret, kle deg litt mer sofistikert (om du ikke gjør det allerede), syng på Roulette med så fin stemme du klarer, og smil til jenta som setter seg ved siden av deg.

mange som liker høye&mørke (er du mørkhåra?)

Jaja...du finner alltids noen som liker monstre om du ikke vil forandre/føler du trenger å forandre deg. :D

er høy og blond, blåe øyne, ser ut som om jeg bruker maskara (gjør det ikke :S) har akkurat langt nok hår til hestehale... btw ser fæl ut med kort hår og eier ikke sangstemme :p

Lenke til kommentar
Deg:"Jasså, du liker å snakke?"

Hun:"unnskyld?"

Deg:"Läkerol, makes people talk"

Hun: "hø?"

Deg: "Du vet, den reklamen"

Hun: "Tror jeg skal av her jeg.." *smyge*

hahahah. Den var faenmeg bra :!:

Sånn ser jeg for meg det hadde gått og =P

Har personlig aldri tørt å ta kontakt med ukjente på tbanen. Er for feig. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...