Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Om du er litt god til å snakke for deg så kan du dra en vits om hvor tåpelig det er med personer som sitter på toget/bussen/t-banen uten å si et ord til hverandre. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Om du er litt god til å snakke for deg så kan du dra en vits om hvor tåpelig det er med personer som sitter på toget/bussen/t-banen uten å si et ord til hverandre. Det jeg hater, er å møte folk jeg "må" stoppe og sette meg ved siden av fordi vi er bekjente, men egentlig så tåler jeg ikke trynet på han/hun. Nå har jeg begynt å bare gå rett forbi og gi faen..orker ikke kjedelige samtaler. Endret 13. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Deg:"Jasså, du liker å snakke?" Hun:"unnskyld?" Deg:"Läkerol, makes people talk" Hun:"haha, du er morsom" Deg:"Nå, jeg vet nå ikke det. Jeg heter forresten xxx" Plutselig har du stasjonsvogn, bikkje og hytte på fjellet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Deg:"Jasså, du liker å snakke?"Hun:"unnskyld?" Deg:"Läkerol, makes people talk" Hun:"haha, du er morsom" Deg:"Nå, jeg vet nå ikke det. Jeg heter forresten xxx" Plutselig har du stasjonsvogn, bikkje og hytte på fjellet. Hvorfor er det kun du som snakker med stor forbokstav? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Deg:"Jasså, du liker å snakke?"Hun:"unnskyld?" Deg:"Läkerol, makes people talk" Hun:"haha, du er morsom" Deg:"Nå, jeg vet nå ikke det. Jeg heter forresten xxx" Plutselig har du stasjonsvogn, bikkje og hytte på fjellet. Heh, lekkert Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Deg:"Jasså, du liker å snakke?" Hun:"unnskyld?" Deg:"Läkerol, makes people talk" Hun: "hø?" Deg: "Du vet, den reklamen" Hun: "Tror jeg skal av her jeg.." *smyge* Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 kan framstå som litt geek hvis du tar en läcerol,ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Helt ærlig og enkelt hadde jeg spurt henne hvor hun skulle. Hvis hun ikke skulle noe spesielt hadde jeg spurt om hun ville finne på noe. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) introdusert meg selv. spurt om hun også kom fra skolen..... hvis ja. diskutert litt fag, el noe anre felles interesser. spurt om mobilnummer > MSN > kino > resten vet dere selv. dette skjer veldig skjeldent da btw: hun var helt tydelig interessert. samma hva du sier så spiller det ingen rolle. Endret 13. september 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg hadde satt pluggen i øret og gått av fortest mulig (i fart om mulig). Hater sånne situasjoner :o Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Seriøst, damer er ikke farlige! Det er bare til å starte mykt og rolig, sprøre enkle spm som ditt og datt(A,S,L) og så litt mer. Går det bra får du kanskje et lite mobil nummer og plutslig har du en dame! "Life's that simple" Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 grunnen til at jeg spør i utgangspungtet er at jeg har opplevd lignende situasjoner på bussen og toget opptil flere ganger, er ikke noe flink i slike situasjoner, og vil være forbredt.. tror jeg liker white sitt forslag best sålangt, men hva det er riktig å si er vell forskjellig fra person til person, og fra situasjon til situasjon takk for mange svar s¨ålangt. er det risky og satse på at damen sier de første ordene? er litt sjenert lissom Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe. Det er da ikke bra å vere for brå heller! Damer er innviklede greier. Finner ut en ting, og vips ti nye ting en må finne ut av. Men som sagt, det går fra person til person. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 er det risky og satse på at damen sier de første ordene? er litt sjenert lissom Tja.. Som oftest er det vel best å bare hoppe i det. Så slipper du å risikere å gå 'tomhendt' ut av bussen/toget/whatever Å ha en eske pastiller på lur er jo en grei måte å komme i kontakt med folk på. Du får lyst på en pastill, fisker opp esken, plukker ut en til deg selv, studerer halv-diskrét personen ved siden av deg, og spør så om hun/han også vil ha en. Easy as that. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 er det risky og satse på at damen sier de første ordene? er litt sjenert lissom Tja.. Som oftest er det vel best å bare hoppe i det. Så slipper du å risikere å gå 'tomhendt' ut av bussen/toget/whatever Å ha en eske pastiller på lur er jo en grei måte å komme i kontakt med folk på. Du får lyst på en pastill, fisker opp esken, plukker ut en til deg selv, studerer halv-diskrét personen ved siden av deg, og spør så om hun/han også vil ha en. Easy as that. Jepp, en god måte å prøve seg fram på! Den dere klassiske ramle-over-en-dame-og-så-hjelpe-henne-hjem funker dårlig tror jeg. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dra ned buksa og si: "HEY SCHNUPPA! VIS MEG PUPPAAAA! *Mannlig hoot hoot lyder*" må sies at jeg ikke har så god kontakt med jenter på t-banen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hahahaha. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hey ! Jobber du på Rema 1000, du ser så billig ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå