Gå til innhold

et spørsmål om damer

snoopg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du er litt god til å snakke for deg så kan du dra en vits om hvor tåpelig det er med personer som sitter på toget/bussen/t-banen uten å si et ord til hverandre.

:D

Det jeg hater, er å møte folk jeg "må" stoppe og sette meg ved siden av fordi vi er bekjente, men egentlig så tåler jeg ikke trynet på han/hun. Nå har jeg begynt å bare gå rett forbi og gi faen..orker ikke kjedelige samtaler. :shrug:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Helt ærlig og enkelt hadde jeg spurt henne hvor hun skulle. Hvis hun ikke skulle noe spesielt hadde jeg spurt om hun ville finne på noe.

Lenke til kommentar

introdusert meg selv. spurt om hun også kom fra skolen..... hvis ja. diskutert litt fag, el noe anre felles interesser. spurt om mobilnummer > MSN > kino > resten vet dere selv.

dette skjer veldig skjeldent da

btw: hun var helt tydelig interessert. samma hva du sier så spiller det ingen rolle.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

grunnen til at jeg spør i utgangspungtet er at jeg har opplevd lignende situasjoner på bussen og toget opptil flere ganger, er ikke noe flink i slike situasjoner, og vil være forbredt..

:blush:

tror jeg liker white sitt forslag best sålangt, men hva det er riktig å si er vell forskjellig fra person til person, og fra situasjon til situasjon

takk for mange svar s¨ålangt.

er det risky og satse på at damen sier de første ordene? er litt sjenert lissom :blush:

Lenke til kommentar
er det risky og satse på at damen sier de første ordene? er litt sjenert lissom :blush:

Tja.. Som oftest er det vel best å bare hoppe i det. Så slipper du å risikere å gå 'tomhendt' ut av bussen/toget/whatever :)

Å ha en eske pastiller på lur er jo en grei måte å komme i kontakt med folk på. Du får lyst på en pastill, fisker opp esken, plukker ut en til deg selv, studerer halv-diskrét personen ved siden av deg, og spør så om hun/han også vil ha en.

Easy as that.

Lenke til kommentar

Tja.. Som oftest er det vel best å bare hoppe i det. Så slipper du å risikere å gå 'tomhendt' ut av bussen/toget/whatever :)

Å ha en eske pastiller på lur er jo en grei måte å komme i kontakt med folk på. Du får lyst på en pastill, fisker opp esken, plukker ut en til deg selv, studerer halv-diskrét personen ved siden av deg, og spør så om hun/han også vil ha en.

Easy as that.

Jepp, en god måte å prøve seg fram på! Den dere klassiske ramle-over-en-dame-og-så-hjelpe-henne-hjem funker dårlig tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...