hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Balltre. Holy balltre. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jaja.. Om man ikke gidder, så gidder man ikke... Men da taper man også, i dette tilfellet et skjermkort. Vi får bare vente å se hva som skjer. Men det blir verken kort eller penger på Åsmund om han ikke gjør noe selv desverre. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Poenget her er at Åsmund prøver å gjøre selv, og det er vel bevist at det ikke funker. Få noen voksne inn i bildet. Endret 25. september 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Vel, når driver vi å snakker med han her... Vi får se hva vi får ut av samtalen.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Updates! Jeg vil vite om det går bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 få høre da! Lenke til kommentar
ownCS Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 vil høre med en gang Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja, hva ble det til?! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Vel moren hans viste det ikke så hun fikk nå vite det også hadde vi en prat med han.... selv. Men et er vist posten som er flaskehalsen... men det er han s skyld med pakkinga... vil jeg da tro.. Hørtest ikke ut som han viste forskjell på brevpakke å vanlig pakke med seddel... Håper nå at vi får klarert denne saken for godt For jeg begynner å bli forbanna (eller er det da=) Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Så han hadde gjort alt rett fra sin side, bortsett ifra pakking, som ble stoppet i posten? Han prøvde altså seg ikke på svindel? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Siden han ikke viste om forskjell når det gjelder pakker, så kan en ikke regne med at noen av dere får sett igjen pakken (eller om den er hel). Og da må du vel få igjen penger ifra han. Avklarte du dette med mora? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Vel pakka er nå på Hamar kommet og jeg har fått pakkenummer Jippija jey! nå ble jeg glad da får vi håpe at det er skjermkort nedi der da Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 det var da godt det endte slik hva skjedde med gutten ? fikk'n litt kjeft av mora eller ? Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du kan vel ikke regne med å få 3500kr eller hva du skulle få, nå, når man får 7800gt til 3000? Kanskje det var derfor han ikke ville ha kortet og "avbrøt" avtalen. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Vel pakka som den var sendt i var nesten most, men pakka inne hadde nå overlevd... Fant ut at korte hadde vert brukt fordet var ikke så mye støv der når jeg sendte det av gårde. Pluss at de mangler en adapter for overgang fra dvi til vga... også var ikke pci express strømkabelen der den skulle være. korte har vert brukt. Men den slasken skjønner seg ikke verken på å sende post eller å skjule spor.. "herregud" sier jeg ) Men nå må dere aldire kjøpe/eller selge noe til denne personen , ivertfall da skal dere ha penge på kontoførst eller oppkrav. Også må dere kansje huske på at han kan bruke angreretten sin da.. Endret 24. august 2009 av Super8 Fjernet fullt navn Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Maken til frekk guttunge.... Jaja iallefall godt du fikk tilbake kortet! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du fikk pakken altså. Det hadde jeg nesten ikke trodd. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Godt kortet overlevde turen innom den frekke jævelen, er selv 15 år, men hadde ALDRI tenkt tanken på å prøve meg engang. Dumt du ikke fikk pci kabelen og dvi adapteren tilbake da edit : skriveleif Endret 29. september 2005 av LupeN- Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg ble svindlet en gang. Fikk jeg noen kamerater på 18 til å kjøre meg til Bergen, gå inn på rommet han sitt og røske ut kortet. Jeg er 16, men han var bare 12 . Han var skikkelig redd. Stakkars Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg ble svindlet en gang. Fikk jeg noen kamerater på 18 til å kjøre meg til Bergen, gå inn på rommet han sitt og røske ut kortet. Jeg er 16, men han var bare 12 . Han var skikkelig redd. Stakkars Gjorde du det? Hvem gav deg tillatelse til å gå inn på en fremmeds soverom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå