Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Og borte vekk var det Hater og høre sånt som du skriver nå. Endret 14. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvorfor det, liker du at folk blir lurt? Mener ikke det seriøst, blir bare sint når jeg hører sånt. Hvis du har et problem med det..søk hjelp Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvorfor det, liker du at folk blir lurt? Mener ikke det seriøst, blir bare sint når jeg hører sånt. Hvis du har et problem med det..søk hjelp Søk hjelp?? Nå er det ikke han som snakker om å stå og hoppe på huet t en fyr da! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hallo, jeg sletta innlegget mitt, hadde jo ikke gjort det med noen da.....Okey, unnskyld for den måten jeg sa det på, skal passe på hvordan jeg ordlegger meg heretter.Bundy: Sorry for det jeg sa, det er jeg som skal passe kjeften min. Endret 13. september 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 utrolig surt for deg det der, men synes det var veldig dumt av deg å ikke ta postoppkrav eller forskuddsbetaling! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvor mye penger er det snakk om? Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis du leser side 2 så ser du at det er 3500kr det er snakk om. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Vel, i dag fikk jeg en telefon fra han å "det" er vist posten som har rota litt ja, men har ikke fått noe bevis ennå da! Men får snart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fått noe bevis nå eller? *holde oss oppdatert* Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Vel, i dag fikk jeg en telefon fra han å "det" er vist posten som har rota litt ja, men har ikke fått noe bevis ennå da! Men får snart. Du får nok en pakke i morra som er stempla 10 minuter etter mailen ble sendt. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Vel, i dag fikk jeg en telefon fra han å "det" er vist posten som har rota litt ja, men har ikke fått noe bevis ennå da! Men får snart. Du får nok en pakke i morra som er stempla 10 minuter etter mailen ble sendt. Han har snakka med Posten å, pakka skal vist nå ha blitt dirigert til meg! Er vist posten som tuller, men men Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 faen så kjipt.. hadde nok vært diggere med 3,5k ass Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Sender han som brev ser jeg ikke helt hvordan posten skal kunne "dirigere" pakken til deg sånn uten videre, men hey, han kan ha rett. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det er jo rimelig risky å sende noe i posten uten oppkrav og uten at pakken har noe referanse nr eller lignende, har opplevd å miste en pakke før og det var surt. Var utrolig vanskelig å spore den opp også Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg venter på pakka! ennå! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Har ikke fått pakka i dag heller fristen gikk ut med bevis i dag.. Har vel egentlig fått bevis så da venter jeg til mandag, er pakka ikke der enda da, da blir det anmeldelse! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Vel har i dag verken fått noe konkret bevis eller noen pakke... Han sier at Posten skulle sende pakka i retur til han også skulle han sende pakka på nytt. Allså det er 1uke å 4 dager sier han da, siden han sendte pakka. Som pakka har vert på vill spor... Er ikke det litt lenge? Jeg begynner å bli pist her.... Endret 19. september 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Han har svindlet deg. det er ikke tvil om det. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Altså- ikke la han lure deg mer. Få noen voksne- gjerne en eller annen politislektning til å ringe hjem til han og snakke med foresatte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå