Propaganda Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 kick his ass! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) oVEDR. KJØP AV Sapphire X850XT PE (skjermkort) Viser til dialog via telefon og mail. Det har nå gått X dager, og jeg har fremdeles ikke mottatt kortet. På tross av vår avtale, og at jeg hadde tilbakekalt postforsendelsen, hentet du kortet når det ankom deg. I det du gjorde dette påtok du deg også ansvaret for kortet og dets verdi. Uavhengig av om du har sendt kortet eller ikke, er du ansvarlig for det. Dersom det stemmer som du sier og kortet er sendt blir dette en sak mellom deg og Posten Norge. Dersom det stemmer at denne pakken er tapt i postforsendelsen foreslår jeg at du tar opp dette med Posten Norge og krever erstatning fra dem. Se for øvrig også Postloven §§9 og 22, pluss forskrift for postforsendelse § 14. Min sak er utelukkende med deg. For det første brøt du en bindende avtale da du trakk deg fra kjøpet. Dette i seg selv medfører at du har erstatningsansvar for ekstra kostnader dette har påført meg, noe jeg foreløpig ikke har krevd dekket. For det andre påtok du deg ansvaret for kortet når du hentet ut pakken. Å få denne distribuert til meg i ubeskadiget tilstand er derfor utelukkende ditt ansvar. Jeg imøteser derfor erstatning for kortet snarest, alternativt kortet dersom dette kommer til rette umiddelbart. Dersom erstatning for kortet ikke er meg i hende innen utløp av uken ser jeg meg nødt til å ta i bruk rettslige midler, og politianmelde forholdet. Du har nå herved fått en frist til fredag kl 12:00 Dette kommer pårørende person til å få om et par minutter vis dere sier at denne er bra nok. Endret 13. september 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ikke bruk utropstegn. Småirk fra meg. Bare vær kort og presis liksom. Sånt er litt skremmende i seg selv. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Ikke bruk utropstegn. Småirk fra meg. Bare vær kort og presis liksom. Sånt er litt skremmende i seg selv. bør jo være litt formeldt vist ha skulle vise det til foreldrene sine! Det er nå hatt vekk Endret 13. september 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ja, derfor pirker jeg på det siste utropstegnet. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Veldgi bra det der...kanskje gi han litt mere tid? syntes det hørtes litt lite ut eller?? Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Veldgi bra det der...kanskje gi han litt mere tid? syntes det hørtes litt lite ut eller?? Har venta nok å jeg skal på BF2 lan på Høvik Hotell i Oslo, som da dette spolere totalt! Å det er i helgen" www.lanplayers.com Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) ----------Har nå slettet dette fordi det var teit å forklare det sånn--------- Endret 13. september 2005 av Fluesopp Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 www.lanplayers.com Off-topic, men... Sånne LAN ser så utrolig kule ut. Fritt for fjortiser, og heller entusiaster som ikke oppfører seg som duster. <3 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 www.lanplayers.com Off-topic, men... Sånne LAN ser så utrolig kule ut. Fritt for fjortiser, og heller entusiaster som ikke oppfører seg som duster. <3 En som har skjønt pointe! (ikke ta da personelig folkens, under 16) Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Trenger du en torpedo Forbanna drittunge, jeg skulle stått å hoppa på hua hans til mora ikke kjente han igjen...hater å høre sånt som du beskriver nå tror jeg ville havnet i kasjotten jeg å vist jeg skulle prøvd det Men tanken har nesten gått vel lag noen ganger Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Håper brevet/teksten du sender han hjelper deg så han skjerper seg (tror heller han prøver å lure deg enn at Posten har driti seg ut). Må si meg enig med Fluesopp at i et slikt tilfelle er det fristende å banke litt vett i skallen på slike personer, men det kan bare gjøre vondt verre. Er interessert i å høre om du får noe fremgang i saken. Keep us posted. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er 14 og jeg tror han vil bli mest skremt om onklen din ringer han. Burde få han til å prate med gutten om han ikke gir deg kortet etter det brevet. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Er 14 og jeg tror han vil bli mest skremt om onklen din ringer han. Burde få han til å prate med gutten om han ikke gir deg kortet etter det brevet. Må si denne gutten vrir seg unna på de meste punktene men jeg tror jeg har fått til å samarbeide. Han vil ha mottat eposten nå, så får vi se hvordan han reagere. Håper at dette blir positiv respons og ikke negativ. I data bransjen er det ingen bønn "what so ever" Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Trenger du en torpedo Forbanna drittunge, jeg skulle stått å hoppa på hua hans til mora ikke kjente han igjen...hater å høre sånt som du beskriver nå :!: :!: du er torpedo eller? Fortell oss hvordan det går da,hva han svarer osv Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Får bare håpe på at dere får til en løsning da. Er ganske surt å bli "lurt" for 2500 kr. Mvh Andreas Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Seriøst...syns det er jævlig trist at sånt skjer og det gjør meg FORBANNA Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Får bare håpe på at dere får til en løsning da. Er ganske surt å bli "lurt" for 2500 kr. Mvh Andreas Var jo 3500kr da som jeg skulla ha... Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 3500 er sykt bra for det kortet da 7800gt koster mindre nå, så du er extremt heldig om du får det. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 3500 er sykt bra for det kortet da 7800gt koster mindre nå, så du er extremt heldig om du får det. har jo ikke f¨tt det da... det er ppointe.. Men legger meg nå, skal tidlig opp i morgen... starter vist tidligere på høgskolen på onsdager. Men kommer mer snadder i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå