Tor Rasmussen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Vi ble vel alle grepet av den flotte NFL06 videoen som har versert diverse ganger for å vise "grafikken" på XBox360. Vi var jo godt klar over at det var pre-rendret og finpusset, men at spillet i seg selv skulle ligge så langt etter hadde jeg ikke trodd. Spillerne beveger seg unaturlig. Ja, det er litt, men bare litt bedre grafikk enn dagens XBox og jeg kan ikke klasifisere dette hverken som noen revolusjon eller nextgen. Ta en titt selv. (Jeg trengte å laste ned den ffdshow-codec som lå der for å få vist klippet) http://www.xboxyde.com/leech_1649_1_en.html Endret 13. september 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Vel jeg tror siden dette var en Xbox/Xbox 360 tittel så er det nok et av de "topp spillene" fra sist generasjon som er kompatibelt med den nye xboxen...Jeg ser på det slik ivertfall. Og den madden filmen som du refererer til var ikkje laget av microsoft eller EA. det var noen artister som "spådde" hvordan det ville se ut. HD-360 trailere Slik jeg ser det så blir grafikken på de nye spillene litt over far cry/HL2 og F.E.A.R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå