Overklokk Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei, Da er jeg igang med planleggingen til en ny -100c cascade kjøler. Denne gangen har jeg bestemt meg for å kjøre løpet helt ut å lage en mega rå cascade Jeg har fått en i Sverige til å produsere selve kabinettet til Cascaden. Det vil bli laget ved hjelp av laser og vann skjærer som vil skjære ut logo og alle hull til instrumenter etc. Her er en liten skisse over hvordan den kommer til å se ut: Det vil nok ta ca 1 til 2 uker før kassen er produsert, men så snart den er klar vil jeg starte byggingen av cascaden. Jeg vil oppdatere denne tråden så fort jeg har noen bilder av kabinettet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dritkult at du bygger en til, den andre var veldig bra! Gleder meg til denne begynner for fullt! Lenke til kommentar
maze Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Helt rått. Hva slaks temp tror du du klarer med denne? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Helt rått. Hva slaks temp tror du du klarer med denne? tja... den skal nok klare rundt -90c load på en klokket FX55 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du planlegger ikke å produsere disse for salg slik som chilly1 driver med? Ville tro du kunne fått et ganske stort marked i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Respect KEB. Er stolt over å vite hvem du og Stoolman er Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Du planlegger ikke å produsere disse for salg slik som chilly1 driver med?Ville tro du kunne fått et ganske stort marked i denne sammenhengen. Om jeg får kassene produsert til en ok pris så vil jeg nok selge noen slike ja Kommer også til å ta fram en kasse til singel stagere som jeg vil selge etter hvert Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du planlegger ikke å produsere disse for salg slik som chilly1 driver med?Ville tro du kunne fått et ganske stort marked i denne sammenhengen. Om jeg får kassene produsert til en ok pris så vil jeg nok selge noen slike ja Kommer også til å ta fram en kasse til singel stagere som jeg vil selge etter hvert Kult da. Overklokk er den nye Chilly1 Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nydelig Overklokk! Men hvordan har du tenkt til å løse at veldig mange Fx cpuer sliter med "cold-bug"? Er Amd interessert i å løse problemet? Heia Sub-Zero Norway overclocking team! Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Må bare linke dere til mitt siste prosjekt... testing av en FX57 på en Mach2 GT http://forum.overklokking.no/index.php?sho...0entry4845406 Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Da har jeg fåt de eksakte tegningene som min venn fra Sverige skal bruke når han produserer disse kassene for meg. De vil bli seende slik ut Hva tror dere? Kan bli rimelig fete cascader av dette Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Pent, ikke annet å si om det! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Pent!! Er det lenge til du får kassa eller? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Pent!! Er det lenge til du får kassa eller? Han skal kjøre en prøve produksjon på de denne uken. Om alt funker som det skal kommer nok kassene neste uke(håper jeg) Har alerede 2 cascader som skal bygges i slike kasser for et par Svensker + at jeg vil bygge min 3 steger inn i en slik Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Pent!! Er det lenge til du får kassa eller? Han skal kjøre en prøve produksjon på de denne uken. Om alt funker som det skal kommer nok kassene neste uke(håper jeg) Har alerede 2 cascader som skal bygges i slike kasser for et par Svensker + at jeg vil bygge min 3 steger inn i en slik Høres kult ut! Stå på! Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Da har jeg fåt de eksakte tegningene som min venn fra Sverige skal bruke når han produserer disse kassene for meg. De vil bli seende slik ut Hva tror dere? Kan bli rimelig fete cascader av dette Er det Chef.. eller vår venn på installasjonsteknik.. Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Er det Chef.. eller vår venn på installasjonsteknik.. Nei det er "Gubben" som står for både design og produksjon av disse nydelige kassene Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Blir skikkelig bra disse designcascadene dine... Men.. jeg liker min jeg.. Når vinteren setter inn så ser jeg vel -115 tenker jeg.. -100 load.. skal mye til å toppe det.. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 De der så jo såpass fine ut at dere kunne masseprodusert de å solgt de på siden deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå