Gå til innhold

Zen Sleek, Plug and play?

Stian0

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop fått min Creative Zen Sleek 20gb fra komplett, og lurer på om det er mulig å bruke den som "Plug and play" ? Så jeg slepper å installere creative softwaren som følger med. For all musikken jeg har henta opp fra den stasjonære, vil jeg ha ned på skole pc'n som jeg ikke har admin på. Og når jeg setter i USB kabelen får jeg bare opp en sånn administrator login sak for å installere drivere/software. Er det noen måte jeg kan få mp3 spillern min til å virke som "Plug and play"? Måtte installere software på den stasjonære. Håper det er en løsning så jeg får kobla opp på skole laptopen min :(

takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettop fått min Creative Zen Sleek 20gb fra komplett, og lurer på om det er mulig å bruke den som "Plug and play" ? Så jeg slepper å installere creative softwaren som følger med. For all musikken jeg har henta opp fra den stasjonære, vil jeg ha ned på skole pc'n som jeg ikke har admin på. Og når jeg setter i USB kabelen får jeg bare opp en sånn administrator login sak for å installere drivere/software. Er det noen måte jeg kan få mp3 spillern min til å virke som "Plug and play"? Måtte installere software på den stasjonære. Håper det er en løsning så jeg får kobla opp på skole laptopen min :(

takker for alle svar :)

Forsøk å laste ned nyeste firmware. Den støtter PlayforSure og da vil spiller støtte plug and play via mediaplayer. PS. hvis du velger å installere den må du ta backup av mp3`ene dine på pc`en fordi oppdateringen fjerner alt på spilleren.

Lenke til kommentar
fant ut alt nå :)

Da virket alt som forventet? :)

Vel.. joda. Men er det noen mulighet for å frakte filer på over 900mb ut av spillern? For jeg vil ha GTA:SA inn på pcn min.. men får bare denne beskjeden (Se bildet)

feil.JPG

Noen mulighet for å splitte filen eller bruke et annet program til å overførefilen?

Og de to filene jeg trenger er på litt over 1gb og 978mb store.

Endret av Stian0
Lenke til kommentar

Du kan frakte filer så store som du selv vil!

Følg instruksene mine:

Gå til den "bakerste" eller første menyen -> Tillegg -> Flyttbar disk

Inne på "Flyttbar disk" trykker du på den nederste knappen til høyre, og velger hvor stor plass du vil bruke til å frakte filer...

Håper dette hjalp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...