Stian0 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har nettop fått min Creative Zen Sleek 20gb fra komplett, og lurer på om det er mulig å bruke den som "Plug and play" ? Så jeg slepper å installere creative softwaren som følger med. For all musikken jeg har henta opp fra den stasjonære, vil jeg ha ned på skole pc'n som jeg ikke har admin på. Og når jeg setter i USB kabelen får jeg bare opp en sånn administrator login sak for å installere drivere/software. Er det noen måte jeg kan få mp3 spillern min til å virke som "Plug and play"? Måtte installere software på den stasjonære. Håper det er en løsning så jeg får kobla opp på skole laptopen min takker for alle svar Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg har nettop fått min Creative Zen Sleek 20gb fra komplett, og lurer på om det er mulig å bruke den som "Plug and play" ? Så jeg slepper å installere creative softwaren som følger med. For all musikken jeg har henta opp fra den stasjonære, vil jeg ha ned på skole pc'n som jeg ikke har admin på. Og når jeg setter i USB kabelen får jeg bare opp en sånn administrator login sak for å installere drivere/software. Er det noen måte jeg kan få mp3 spillern min til å virke som "Plug and play"? Måtte installere software på den stasjonære. Håper det er en løsning så jeg får kobla opp på skole laptopen min takker for alle svar Forsøk å laste ned nyeste firmware. Den støtter PlayforSure og da vil spiller støtte plug and play via mediaplayer. PS. hvis du velger å installere den må du ta backup av mp3`ene dine på pc`en fordi oppdateringen fjerner alt på spilleren. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Så om jeg installere firmware så får jeg kobla rett i uten å installere drivere o.s.v? Ogkan noen gi meg link til firmwaren. orker ikke finne selv Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Så om jeg installere firmware så får jeg kobla rett i uten å installere drivere o.s.v? Ogkan noen gi meg link til firmwaren. orker ikke finne selv www.creative.com resten klarer du vel? Endret 14. september 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hehe fant det for litt siden Driver å installerer firmwaren nå! Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hvor på Sleek'n skal jeg plassere Filmer/Spill (Data) saker? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvor på Sleek'n skal jeg plassere Filmer/Spill (Data) saker? Da må du først åpne for det på spilleren under instillinger. Så skal du kunne legge inn som ekstern harddisk. Plug and play . Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 fant ut alt nå Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 fant ut alt nå Da virket alt som forventet? Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) fant ut alt nå Da virket alt som forventet? Vel.. joda. Men er det noen mulighet for å frakte filer på over 900mb ut av spillern? For jeg vil ha GTA:SA inn på pcn min.. men får bare denne beskjeden (Se bildet) Noen mulighet for å splitte filen eller bruke et annet program til å overførefilen? Og de to filene jeg trenger er på litt over 1gb og 978mb store. Endret 15. september 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Du kan frakte filer så store som du selv vil! Følg instruksene mine: Gå til den "bakerste" eller første menyen -> Tillegg -> Flyttbar disk Inne på "Flyttbar disk" trykker du på den nederste knappen til høyre, og velger hvor stor plass du vil bruke til å frakte filer... Håper dette hjalp... Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Hva gjør dette? Mindre plass for musikk? Endret 15. september 2005 av Stian0 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva gjør dette? Mindre plass for musikk? Prioriteringer, prioriteringer...... say no more. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mindre plass for musikk ja, men etter at du har dratt over filene, kan du sette den flyttbare disken til 0% igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå