Kurt P Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg synes House of Wax var en helt grei grøsser jeg.. ikke no fantastisk, men hørte at den var SKIKKELIG dårlig lissom.. Koste meg godt jeg.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Helt enig, den er faktisk helt ok til sitt bruk. Dessuten så dør frk Hilton en grusom død. :thumbsoveralt: Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ja helt OK film. Synd at paris H ikke kan å spille så godt Men hu prøvde no. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Ja helt OK film. Synd at paris H ikke kan å spille så godt Men hu prøvde no. hehe.. ja.. finnes bedre skuespillere. Var spesielt en scene jeg måtte le av.. (Var kanskje ikke P hilton sin feil, men regisøren).. Ihvertfall da hu danser forann negern og de skal liksom til å ha seg skikkelig, også iløpet av 1 sekund går hun fra å være bevege sex sexy til å plutselig si "we need to talk" og være helt seriøs.. :!: Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Så denne i går, hadde faktisk litt forventninger til blodige scener, men de innfridde ikke helt. Starten var daff, slutten var ikke så ille syns jeg, men ingen film jeg kommer til å se flere ganger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har ikke fått sett den enda, men skal se den. Chad Michael Murray og Elisha Cuthbert er tross alt med. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Chad Michael Murray og Elisha Cuthbert er tross alt med. Det gjør jo filmen til et must! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 grei film det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg vil se den nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå