henrikkh Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg så litt på kjløemetoder på nettet, og kom over denne Oilcomputeren. Jeg tenke på å lage noe sånt, men trur planteolje blir ekkelt etter litt tid... det er også ganske dyrt med mineralolje. derfor tenkte jeg å gjøre som de på siden, men bytte ut oljen med gele... jeg lurer jo da på om gele kjøler godt, og om hardwaren vil ta skade av at man heller varm gele over dem eller at de blir skadet av å sitte nede i en stor geleklump. har også tenkt på andre ting, er det noen som har forslag? ting som kjøler godt, ikke leder elektrisitet, holder seg en stund og ikke er for dyrt? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Gele tror jeg ikke er noe og satse på. Olje er vel ikke serlig dyrt det? Om du lager kabinettet med olje på en måte slik at det ikke er luft i kontakt mad oljen vil den vel ikke bli dårlig? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 blir i tillegg litt pes for pumpa og pumpe gele rundt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 blir i tillegg litt pes for pumpa og pumpe gele rundt hahahahaha anbefaler deg å lese workloggen til dr. spawn (håper det var riktig navn) om bquiet den er tøff og stillegående Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Kan aldri tenke meg at gele kjøler noe særlig. Var planen å putte all hw ned i en masse med gele slik som olje-pcen, eller skulle du bruke gele istedet for vann inne i vannkjøling? Uansett tror ikke den olje-pcen hadde fungert med kraftige komponenter som avgir mye varme. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Uansett tror ikke den olje-pcen hadde fungert med kraftige komponenter som avgir mye varme. Tror den hadde kjølt mer en nok om bare man fikk litt bevegelse på oljen. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Uansett tror ikke den olje-pcen hadde fungert med kraftige komponenter som avgir mye varme. Tror den hadde kjølt mer en nok om bare man fikk litt bevegelse på oljen. Ja, det er veldig sant. Om de hadde benyttet samm prinsipp som overklokking.no gjorde for en stund siden så hadde den nok blitt mye mer effektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå