MeSs Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Heisann! Er ute etter 2 Vu metere, analoge.. Hvor finner jeg det, og hvordan kobler jeg opp? Vil ha det i samme farge som yamaha forsterkeren min (yamaha rx-v440rds).. Mvh Marius Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 bump svar hadde vært koselig! MeSs Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ingen ? Mvh Marius Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du finner vel analoge VU meter på www.elfa.se Men jeg er usikker på om disse tåler å kobles diekte til utgangen på forsterkeren Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Tusen takk for svar, men tenkte mer på sånne i samme stil som eldre forsterkere har Mvh Marius Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ja monterte slike i forrige bilen min, men husker ikke hvor jeg kjøpte dem :!: Hva med å få tak på en ødelagt miksepult eller forsterker? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvordan koblet du di? Mvh Marius Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg koblet dem i parallel med høyttalerene. Men de var laget for å kunne gjøre det da. Kommer vel an på VU meterene hvordan de skal kobles. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Kan finne en gammel drit forsterker og ta di derfra? Mvh Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå