M@R7!N Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Heisann! Jeg ble nettopp kicket fra guildet mitt på serveren, og det er vel egentlig omtrent umulig å skaffe seg en "god" guild nå for tiden :S Jobber akkurat nå med å skaffe meg defense gear, da jeg har holdt på med pvp gearet til nu Vel, det jeg lurer på er som følger: Er det noen her som er med i en guild på stormscale (horde) og har lyst på en ekstra warrior? End game suger ekstremt uten guild.. Btw, ble vel kicket pga at jeg var offline 1-2 dager grunnet skole. Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hater guilder med så strenge regler , jeg spiller faktisk på stromscale og er med i ein sykt kul guild. Kansje ikkje verdens mest omtalte eller "beste" guild, men den består kun av veldig kule mennesker. Jeg heter "Surfisk" og guilden heter "The 12 year olds" (please ta ironien). Bare send meg en /w eller mail så skal jeg nok få deg in, om du vil selvfølgelig. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Jotakk, en guild som tar Zg osv er bedre enn ingen guild! og en "sykt kul" guild er heller ikke å forakte Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jotakk, en guild som tar Zg Unnskyld, hve menes med Zg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå