Tommy Angelo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Og i tilfelle, vet noen når? Endret 13. september 2005 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Så vidt jeg husker (merk, jeg kan lett ta feil) er det bekreftet at Z700 skal til Norge. Temmelig sikker på at det motsatte gjelder for D730. Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Så vidt jeg husker (merk, jeg kan lett ta feil) er det bekreftet at Z700 skal til Norge. Temmelig sikker på at det motsatte gjelder for D730. Jeg mener jeg har lest at samsung z700 ska komme til norge i oktober/desember...Ska sjekke om jeg finner igjen tråden! Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 "håper" nesten at z700 ikke kommer til norge, men til sverige! slik at det ikke blir så mange nordmenn som kjøper mobilen^^ I want it! Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Okkey her er beviset da: Vi kan vente Z700 ut på det norske markedet i løpet av høsten. Vi vil komme tilbake med en nærmere titt på modellen i løpet av helgen. :!: Endret 13. september 2005 av ozzy oz Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Takk for kjappe svar. Har riktignok mest lyst på en D730 (symbian + klapptlf) men hadde sikkert overlevd med en Z700 også :-) Noen som vet om andre symbian klapptlf. (ikke Nokia N90,6260 eller Panazonic X700) PFT Edit: Samsung svarte i dag på mail om telefonene kom til Norge. Svaret var som følger: "følg med på samsung.no" Takk samsung for glimrende kundeservice, frister virkelig å bytte merke når man føler at man blir så godt mottatt som kunde. Endret 16. september 2005 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå