New kid on the block Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Litt noobish spørsmøl, men jeg vett egentlig niks om PSU´r. Hvor mange watt skal en modern spille/3D modulering PC?? Kan noen også anbefale en PSU til meg? Specs: -Asus P5GD1-VM hovedkort -Intel P4 560J -2x512 DDR PC3200 kingston minne -Maxtor Maxline Plus 11, 250GB HD -Asus extreme Padeon X800XL Lenke til kommentar
smy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 kjøp deg en targan psu du det bra psuer Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 kjøp deg en targan psu du det bra psuer Noen peiliing på smart mengde watt?? Lenke til kommentar
oso Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har OZC modstream 500w er veldig happy med den i alle fall Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Først av alt, targan skal være Tagan. Når det kommer til Watt så burde ha over 400W for maskinen din. Når det kommer til merke så vil jeg anbefale deg å holde deg langt unna de aller billigste merkene, feks q-tec og billige hiper. Fins mange gode merker for PSU-er(få produsenter nemlig), og noen vrikelig dårlige som man bør holde seg unna. Prisen forteller som regel hva som er hva, så man kan ikke gjør så mye galt Forton, OCZ, Tagan, MIST, BeQuiet og en handfull andre merker vil være rimelig tryge valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå