Snacks Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Har akkurat fått meg et slikt kamera, og har funnet ut at hvis jeg tar bilder med et objekt i midten av kikkevinduet, så kommer objektet til venstre på bildet når jeg overfører det til pc'n. Er dette en feil med kamera, eller skal det være slik? Har noen andre samme problem? Bildet blir også mye mindre enn hva man tror det skal bli........ Lenke til kommentar
aTTo Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Ja jeg kjenner til dette problemet jeg med mange andre også. Selve linsa ligger ikke rett under kikkehulet. Så får og oppnå rette bildet må du selv justere litt når du tar bildet,, eksperimenter litt så finner du det nok ut til slutt. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg synes ofte det blir best om man sikter litt ned og til venstre. Da blir det man skal ta bilde av omtrent i midten. Lenke til kommentar
aTTo Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Ja det er det vi også har "funnet" ut er den beste stillingen til og få det riktig... Men jeg flimer alltid hvis det er et kult objekt jeg vil få med meg:) Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Jeg hadde også dette problemet, men løste det ved å titte *helt* inni kikkevinduet. Altså ved å plassere vinduet så nærme øyet du kommer. Da vil (ihvertfall hos meg) bildet komme riktig i forhold til kikkevinduet. Lenke til kommentar
Snacks Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 01:16, Solidous skrev:Jeg hadde også dette problemet, men løste det ved å titte *helt* inni kikkevinduet. Altså ved å plassere vinduet så nærme øyet du kommer. Da vil (ihvertfall hos meg) bildet komme riktig i forhold til kikkevinduet. Takk for tipset, det skal jeg prøve :smile: P.S. Noen som vet hvordan man bruker kameraet til web-kamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå