kimpet Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har akkurat skaffet meg vannkjøling og med det en GPU block, jeg har et Point of view 6800 Ultra, tok fra ifrahverandre kortet og kunne ikke få montert GPU cooler uten å ta vekk originale "ramsink" denne er ganske stor og tvivlte derfor på om det var "sunt" for kortet å kjøre dette med bare vannkjøling på GPU og ingenting på rammen, har bestilt Zalman ramsinks, så jeg kan ettermontere dette, men kan jeg montere og bruke kortet sålenge uten?. MVh Kim Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tror de kommer til å bli veldig varme, med en vifte der kan det gå. Du vil nok få litt artifacts når du belaster kortet da.. Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 NB. det er mulig jeg husker feil nå, men jeg mener å huske at rammen på skjermkort ikke utvikler så mye varme. Kommer vel noen andre å arresterer meg NeVa Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ati x800pro kortet mitt kom uten ramsinks og det gikk fint på standard 450(900)mem. Ikke mye overklokkingspotensale da, fikk de opp i 480 elns. Vet ikke hva 6800ultra memklokken er og hvor mye varme brikkene lager. De zalman brikkene er foresten kanskje litt små hvis du ikke skal han noen vifter på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå