-Logos- Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hei! Har lenge kjørt xp på min datamaskin, med korte avbrudd av slackware. Jeg tenkte nå at jeg skulle legge inn ubuntu, siden dette skal da værra en enkel distro. Jeg installerer. Og alt virker bra til jeg skal restarte for første gang Ununtulogoen kommer opp, samt begynner den å hente inn ting. Helt til den kommer til Starting hotplug subsystem ..... OK Og her stopper den! og blir stående.. testa i stad.. flere timer.. Reinstallerte og det skjedde akkuerat det samme! Hva kan være problemet! Trenger raskt hjelp da jeg står uten OS nå... MvH meg! Edit: Nappa ut noen ram-brikker! Nå gikk den videre! hva kan ha skjedd? Alt fungerte bra med windows og slackware tidligere Endret 13. september 2005 av mariunae Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 KOm du helt inn når du nappet ut rambrikkene? Har du prøvd å sette den inn igjen ved en annen oppstart igjen? Skjer av og til litt merklige ting med både Windows og Linux, men har du forskjellig type ram brikker eller et "gammelt" via chipsett til A64 kombinert med Twinmos ram? Spesielt sistnevnte har jeg sett det er amnge "morsomme" utfall av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå