ratamahat Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen som vet hvordan jeg skifter lisens/produktnøkkelen jeg bruker? Gjelder Windows XP Professional. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Denne er feil postet... Og på meg så ser det ut som at dette spørsmålet ditt dreier seg om piratvare. *Rapportert* Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Her: 1. Start meny --> Kjør 2. Skriv Regedit, og klikk ok 3. Finn "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents" på venstre siden. 4. Finn "OOBETimer" på høyre siden og velg "endre" 5. Fjern en eller to bokstaver/tall for å deaktivere windows og trykk "ok" 6. Start meny --> Kjør 7. Skriv: "%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a" og trykk "ok" 8. Velg "Jeg vil ringe kundeservice for å aktivere windows" eller noe i den duren 9. Velg "Endre produkt nøkkel" 10. Skriv inn den nye produkt nøkkelen og klikk "Oppdatere" og velg "Påminn meg senere" og restart pc`n 11. Gjør som i 6 og 7 for å sjekke om windows ble aktivert. Hentet fra microsoft sin side: http://support.microsoft.com/?kbid=328874 Lykke til Endret 13. september 2005 av RayBay Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ellers kan du søke på Windows XP keychanger i google og finne et verktøy som gjør samme jobben som å grave i registeret gjør. Lenke til kommentar
ratamahat Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Ok, takk Jeg skjønner at dette kan ha blitt oppfattet som pirat-prat, og det beklager jeg! Det var heller ikke meningen å feil-poste. Hvordan sletter jeg innlegget? Kan godt fjernes hvis det forstyrret... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Denne er feil postet... Og på meg så ser det ut som at dette spørsmålet ditt dreier seg om piratvare. *Rapportert* Ikke døm skinnet før en kan gå, eller hvordan det nå var... Han har bare spurt hvordan produktnøkkelen kan endres, for alt vi vet, så kan han ha kjøpt sin egen nøkkel nå, og vil bruke den. Er det negativt? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Flyttes fra spørsmål og svar til windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå