Jokko88 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ja her man man poste morsomme historier fra BF2, jeg begynner med en: Jeg og en annen kjører til en fiendtlig base som har et helikopter, vi treffer på en fiende som vi prøver å skyte, men han hopper inn i helikopteret. Så kjører vi i ring rundt angrepshelikopteret og han som er inni snurrer helikopteret rundt for å prøve å skyte oss. Det hele varer et minutt med "rundkjøring" før han endelig får drept oss! Kom igjen, fortell din historie! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 morsomste jeg har var vel en gang i Dragon Valley. Som Kinesisk Spec Ops har jeg måttet "lide" litt for å komme ombord på USMC sitt hangarskip, vil ikke baserape og godsakene er sprengt allerede (for ikke å snakke om at de er på land...), så jeg stjeler en F-35, VTOL'er meg i lufta, så kommer selvfølgelig en fiendtlig jet som skal restocke og kræsjer inn i meg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Var på FuShe Pass brettet, spiller kinamann. Flyr et transport helikopter, hvor jeg blir skutt på og nesten skutt ned. Er på vei inn i fjellsiden, men klarer å hoppe ut like før det smeller. Lander da i fjellsiden på oversiden av en de amrikanske basene. Spiller stort sett sniper, noe jeg også gjorde denne gangen. Dette er et av få spawn plasser igjen for amerikanerne. Ligger da å plukker folk i flere minutter, og det er ingen av dem som ser hvor jeg skyter i fra. De ligger å fyrer av alt de har inn i busker og kratt :!: Ender opp med nesten 15 kills og går tom for kuler, da tar jo vi over basen. Jeg får ammo, så merker jeg at vi blir skutt på, da er det en amerikaner som ligger på den samme plassen som jeg gjorde. Så plukker jeg han, sånn at han ikke får gjort noe skade. Dette var vel kanskje bare moro for meg, men jeg satt og holdt på å le meg i hjel av å se de løpe rundt nede med basen for å lete etter meg. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Var på FuShe Pass brettet, spiller kinamann. Flyr et transport helikopter, hvor jeg blir skutt på og nesten skutt ned. Er på vei inn i fjellsiden, men klarer å hoppe ut like før det smeller. Lander da i fjellsiden på oversiden av en de amrikanske basene. Spiller stort sett sniper, noe jeg også gjorde denne gangen. Dette er et av få spawn plasser igjen for amerikanerne. Ligger da å plukker folk i flere minutter, og det er ingen av dem som ser hvor jeg skyter i fra. De ligger å fyrer av alt de har inn i busker og kratt :!: Ender opp med nesten 15 kills og går tom for kuler, da tar jo vi over basen. Jeg får ammo, så merker jeg at vi blir skutt på, da er det en amerikaner som ligger på den samme plassen som jeg gjorde. Så plukker jeg han, sånn at han ikke får gjort noe skade. Dette var vel kanskje bare moro for meg, men jeg satt og holdt på å le meg i hjel av å se de løpe rundt nede med basen for å lete etter meg. Bra jobba Manx... :!: Det kaller jeg ekte sniping! Lenke til kommentar
agalate Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Denne er ganske morsom; http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=18799 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Den er veldig bra, lo godt et par ganger når jeg leste den posten der. Det finnes en egen post her om den der... Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Var på FuShe Pass brettet, spiller kinamann. Flyr et transport helikopter, hvor jeg blir skutt på og nesten skutt ned. Er på vei inn i fjellsiden, men klarer å hoppe ut like før det smeller. Lander da i fjellsiden på oversiden av en de amrikanske basene. Spiller stort sett sniper, noe jeg også gjorde denne gangen. Dette er et av få spawn plasser igjen for amerikanerne. Ligger da å plukker folk i flere minutter, og det er ingen av dem som ser hvor jeg skyter i fra. De ligger å fyrer av alt de har inn i busker og kratt :!: Ender opp med nesten 15 kills og går tom for kuler, da tar jo vi over basen. Jeg får ammo, så merker jeg at vi blir skutt på, da er det en amerikaner som ligger på den samme plassen som jeg gjorde. Så plukker jeg han, sånn at han ikke får gjort noe skade. Dette var vel kanskje bare moro for meg, men jeg satt og holdt på å le meg i hjel av å se de løpe rundt nede med basen for å lete etter meg. enda bedre enn: Hoppa ut av F-35 over Kinas mainbase i Dragon Valley, og ender tilfeldigvis oppå en fjellknaus som er umulig å komme opp på. Der ligger jeg resten av kampen og spotter alt og alle og plukker av og til bort noen Kinesere. De skjønte ikke en dritt, og jeg kjørte med oppplukket M95 (fra en Kinesisk basecamper), så jeg unngikk diverse angrep. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Er det ikke dette som kalles baseraping da...? Mener ikke å kritisere, men er liit usikker på definisjonenen her. Edit: Mener da eksempelet med han sniperen. Endret 11. oktober 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er det ikke dette som kalles baseraping da...? Mener ikke å kritisere, men er liit usikker på definisjonenen her. Edit: Mener da eksempelet med han sniperen. det er spawnraping, noe helt annet. Kenneth11 baserapa. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Er det ikke dette som kalles baseraping da...? Mener ikke å kritisere, men er liit usikker på definisjonenen her. Edit: Mener da eksempelet med han sniperen. det er spawnraping, noe helt annet. Kenneth11 baserapa. jeg skjøt ikke så ofte da Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Denne er ganske morsom; http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=18799 Hahaha, den var lite bra Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Var på Wake med j-10 bomber ein man som akkurat er gått i land. I det eg bomba han og køyrer forbi høyrer eg han rope medic. Ikkje spesielt morsomt når du leser det, men morsomt var det i situasjonen. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 aah. J-10 på Wake Island er ekstremt moro. men det absolutt herligste jeg har opplevd på Wake var da jeg stjal en Kineser sin tank mens han reparerte og kjørte rett inn på flyplassen for å skape kaos. 15 infantrister og 5 kjøretøy før jeg ble drept (og nei, det var ikke baserape, forsåvidt ikke spawncamping heller. Drev mest på i et annet område av flyplassen ) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kina har ikke base som man ikke kan ta over... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hoho, jeg og teddy eide på bf.no #1 og så ble teddy kicka for idling når han var andre pilot, bare fordi jeg aldri daua det var morro.... !111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå