unleashed Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvordan slå av brannmur på speedtouch 510? er det noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det? grunnen er at det er INGEN programmer som klarer og koble til internett.. kun msn og internett explorer og sånt.. ingen nedlastningsprogz, spill, eller sånt.. så tenker det hadde vært best og skru av hele drittn.. og JA, jeg forstår konsekvensese.. Lenke til kommentar
F1 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei. Mulig denne kan hjelpe: http://home.swiftdsl.com.au/%7Espeed/misc/...x.php?content=4 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Jeg lurer også på det samme. Skal prøve å slå den av pga. dårlig ping i wow. Får liksom 15ms over alt ellers, men ikke i wow. Leste litt rundt på nettet, og fant en komando. Men aner ikke hvor jeg skal skrive den inn =\ How do I turn off the firewall? Using the Command Line Interface (CLI), issue the following command ":ip config firewalling=off". Please be aware that turning off the firewall exposes your SpeedTouch to the entire Internet, with all possible abuse. noen som vet? Fant ut av det =) Endret 14. september 2005 av Toffenl Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg lurer også på det samme. Skal prøve å slå den av pga. dårlig ping i wow.Får liksom 15ms over alt ellers, men ikke i wow. Leste litt rundt på nettet, og fant en komando. Men aner ikke hvor jeg skal skrive den inn =\ How do I turn off the firewall? Using the Command Line Interface (CLI), issue the following command ":ip config firewalling=off". Please be aware that turning off the firewall exposes your SpeedTouch to the entire Internet, with all possible abuse. noen som vet? Fant ut av det =) hvordan gjorde du dette? har sliti med dette selv i dag. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Start -> Kjør -> Telnet -> Open 10.0.0.138 -> skrive inn brukernavn og pass Da har du logget deg inn i routeren. Skriv ip config, da vil det komme opp en liste med blant annet om firewall er av eller på. Er firewall på, så skriver du; ip config firewalling=off da skal det være gjort =) Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå