Complexity Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) hei. jeg bare lurte på om Aspire As-Xplorer Miditower er ett bra kabinett? det har fådd veldig mye skryt i alle tester og jeg synes det ser ganske så flott ut har fra før av ett q-tec kabinett, og trenger noe større.. og dette virker mye større og noen som vet om viftene er 3 pins? har en viftestyring fra før som jeg gjerne vill beholde i nykabinettet.. de selger det veldig billig på Databutikken.com og jeg har sykt lyst å bestille noen som har dette og kan dele sine erfaringer?, eller noen som vet om dette blir et bra kjøp? mvh: Complexity edit: leif Endret 13. september 2005 av complexity Lenke til kommentar
haakie Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hadde tenk å kjøpe et som var ganske likt dette link: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1RE dette kabinettet er basert på dx serien til chieftec, altså det er jo helt prikk likt nesten til det du linket til men ville gått for den jeg linkte til. mvh haakie Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 men nå er det mye dyrere da.. og jeg syntes ikke det var like tøft men det er nokk mye bedre kvalitet da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 *bump* Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 hadde tenk å kjøpe et som var ganske likt dette link: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1RE dette kabinettet er basert på dx serien til chieftec, altså det er jo helt prikk likt nesten til det du linket til men ville gått for den jeg linkte til. mvh haakie Spør du meg så der det der bedre ut og det har samme løsninger som chieftec. Har ikke set noen teste på det men skal se hva jeg finner. Jeg anbefaler detter forand det du først nevnte Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 hadde tenk å kjøpe et som var ganske likt dette link: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1RE dette kabinettet er basert på dx serien til chieftec, altså det er jo helt prikk likt nesten til det du linket til men ville gått for den jeg linkte til. mvh haakie Spør du meg så der det der bedre ut og det har samme løsninger som chieftec. Har ikke set noen teste på det men skal se hva jeg finner. Jeg anbefaler detter forand det du først nevnte men fatter dere ikke at jeg har lyst på dette? det har netting framdør, og det er plass til en 120mm vifte baki!. pluss at det chieftec look-a-like er en del dyrere Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 pluss at det chieftec look-a-like er en del dyrere Trodde det var As-Xpoleren some hermet etter chieftec?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå