Pondi Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hmm Da var Latitude x1 bestilt *smilepent* men sitter nå og holder musen over en mus som heter så mye som V500 fra logitech https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22715 Finnes det smartere løsninger enn denne? Med tanke på at jeg har bluetooth og kan slippe den ekstra trådløse enheten som logitech har på denne? Så til etui... Skal ikke ha veske, ikke sekk men rett og slett bare et beskyttelsesetuie til laptopen... En skumgummi greie som laptopen kan ligge i når jeg skal frakte den i sekken o.l. Noen som vet om en? Norsk nettbutikk... Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 vent til logitech dinovo laser kommer. den har bluetooth og lasermus og hele pakka. koster 1700 fra komplett men er verdt det. slipper noe som stikker ut fra maskinen. ang slipcase: www.ucarry.no eller eplehuset Tucano Second Skin 12" POWERBOOK. (ikke ibook den passer ikke) lykke til Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kjøpte nettopp V500 (får min X1 på fredag heh) og testet den i noen timer og den fungerer ypperlig. Personlig så valgte jeg rf-basert mus fordi jeg ikke har de aller beste erfaringene med diverse bluetooth utstyr og liker "no-hassle" når jeg skal bruke pcen min. Og å bruke 1700kr på en mus til en pc ville jeg aldri gjort uansett heh Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 1700 til en laptop som jeg skal bruke til skolearbeid og programering hvor musen brukes 1% av tiden? neppe Men til den Tucano Second Skin Folder 12" PowerBook. Er denne stor nok da? X1 modellen er jo 12.1".... vil ikke presse driten med i etuiet med makt liksom.... Men er noe slikt jeg er ute etter... Så egentlig grei ut den Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har selv bestilt den etuiet som er til powerbook etter at jeg ble fortalt av folk på forumet som hadde det og x1 at det passer, så jeg håper da inderlig at det gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå