csboy Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Grinder nå i searing gorge men her har creepene mye fr så lurer på hvor det beste stedet for meg er å grinde. Gjerne med gode drops også Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hang i Azshara (nagaer på stranden) og Ogremound complex (tror iallefall det var det det het, litt sørvest for Gadgetzan) rundt det levelet. Ikke så mye å hente fra nagaene, men ogres dropper penger + silk/mageweave. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg grinda fra 48 til 53 på Tanaris- Thistleshrub Valley (Level 48-50 Nature Elementals). Husker ikke om de dropper sølv, men de dropper en del herbs som man kan selge på ah eller bruke. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Når du kommer til 51-52 må du grinde ghosts ved innsjøen i Winterspring. De har nesten ikke health. Går skikkelig fort unna. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Når du kommer til 51-52 må du grinde ghosts ved innsjøen i Winterspring. De har nesten ikke health. Går skikkelig fort unna. *Notere bak øret* Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Jeg er 58 og grinder dem fremdeles. Orker ikke WPL og WPL, alt for mange curses, magic, poison, mana burn osv. Har lyst på Argent Dawn rep, men... Nå er jeg lei, vil bli 60 Endret 13. september 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
csboy Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Takk for tipsene Er ikke lenge til lvl 49 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå