Knutgrus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg vil bruke hd-ramma som var med kabinettet (da blir det enklere med tanke på vifte-kjøling). Hjelper det å sette på små plast-skiver (utskjert fra et lokk for eksempel? på begge sider av ramma? Noen som har erfaring på området? Eller må jeg bare henge dem opp i strikker? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Plast funker nok ikke så bra, men kanskje gummi? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 ja du må i så falll ha gummi. ta feks:litt sykkelslange og brett i sammen ikke bare et lag vis du forstår. mvh haakie Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Takker for svar. Myk-plast er det jeg har som er lettest tilgjengelig. Har ikke så veldig lange skruer heller. Men jeg får se hva det blir til. Har ganske god erfaring med å demontere hd-ramma, for så å legge den i bunn av kassa på en papp-plate. De få gangene jeg flytter pc'n må jeg jo ta ut hd'ene da... Venter en ny hd i løpet av uka, men får sikkert ikke anledning til å sette den i før over helga. Gir sikkert lyd fra meg hva det blir til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå