Gå til innhold

Hvordan søke etter sanger i Winamp 3

peach

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så elendig winamp3 er da! hvis det ikke går an å trykke "j" og søke etter sang gidder jeg ikke prøve den ferdige versjonen engang!

@MrLee

eh, det er fullt mulig! last ned et plugin som heter Transparent FX (ellernoesånt). Det er dritstilig! Den fader winampen og alt mulig! Anbefales!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-13 19:31, GeeZuZz skrev:

Herregud så elendig winamp3 er da! hvis det ikke går an å trykke "j" og søke etter sang gidder jeg ikke prøve den ferdige versjonen engang!

@MrLee

eh, det er fullt mulig! last ned et plugin som heter Transparent FX (ellernoesånt). Det er dritstilig! Den fader winampen og alt mulig! Anbefales!

takker og bukker :smile:

Lenke til kommentar

Ja, jeg tror nullsoft har gravd sin egen grav med winamp 3...hele poenget med winamp 1-2 var jo at det skulle være forbanna enkelt, lite ressurskrevende, og godt...hmmf

den TransparentFX plugin'en funka perfekt, nå slipper jeg å ergre meg for at jeg "må" installere winamp 3 for å få det til... :smile:

Logitech tastatur med media knappper er genialt til winamp når det er gjennomsiktig :smile:

[ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-08-13 23:22 ]

Lenke til kommentar

Prøver å tvinge meg til å bruke wa3 nå. :smile:

Søkefunksjonen i playlisten er enkel å få frem. trykk F3 og vips så har du en tekstboks i bunnen av playlisten hom du kan søke i.

Søkeresultatene kommer frem i høyre feltet.

Men jeg må medgi at jeg er avhengig av "jump"- knappen :sad:

Den MÅ inn i v3.1!

[ Denne Melding var redigert av: Zamoht på 2002-08-14 22:03 ]

Lenke til kommentar

Jeg har også ergret meg over at winamp3 ikek har sånn søkefunksjon. Men nå til dags har vel folk flest et skikkelig lydanlegg koblet til dataen, jeg synes lyden er en grunn til å gå over til winamp3!

Jeg irriterte meg skikkelig over at winamp2.x hadde så dårlig lyd, jeg prøvde til og med å venne meg på windows media player (noe som ikke var så ille)!

Ingen andre her som synes lyden er en grunn til å velge winamp3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...