peach Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 I versjon 2.x kunne man trykke på F3 eller J for å søke etter sanger i playlisten. Dette virker ikke i Winamp 3. Noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 du går innpå Media Library, og så ser du et search felt... der er det! Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det var ikke så lett som 2.8 nei... Lenke til kommentar
NuB Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Her holder man seg til 2-generasjonen en stund til. Winamp har blitt altfor tregt og tungvint, og uten de frekke nye funksjonene som jeg hadde sett for meg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 ja, enig der...haddde 2.8 vært mulig å stille opacity på, hadde jeg aldri byttet...ikke at jeg har byttet enda, for den saks skyld... :smile: [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-08-13 16:00 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Herregud så elendig winamp3 er da! hvis det ikke går an å trykke "j" og søke etter sang gidder jeg ikke prøve den ferdige versjonen engang! @MrLee eh, det er fullt mulig! last ned et plugin som heter Transparent FX (ellernoesånt). Det er dritstilig! Den fader winampen og alt mulig! Anbefales! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Noen som kan sende en mail til en Moderator å spørre pent om en Poll om hvilken Winampversjon som er best av 2.xx og den nye 3??? /me har ikke mail for øyeblikket...(varer i noen dager ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Den 2002-08-13 19:31, GeeZuZz skrev:Herregud så elendig winamp3 er da! hvis det ikke går an å trykke "j" og søke etter sang gidder jeg ikke prøve den ferdige versjonen engang!@MrLeeeh, det er fullt mulig! last ned et plugin som heter Transparent FX (ellernoesånt). Det er dritstilig! Den fader winampen og alt mulig! Anbefales! takker og bukker :smile: Lenke til kommentar
peach Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Nei for noe drit! Det å søke i media library var noe drit i forhold til versjon 2.x. Så er v.3 også sykt mye tregere på min 400mhz... Drittgreier! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Ja, jeg tror nullsoft har gravd sin egen grav med winamp 3...hele poenget med winamp 1-2 var jo at det skulle være forbanna enkelt, lite ressurskrevende, og godt...hmmf den TransparentFX plugin'en funka perfekt, nå slipper jeg å ergre meg for at jeg "må" installere winamp 3 for å få det til... :smile: Logitech tastatur med media knappper er genialt til winamp når det er gjennomsiktig :smile: [ Denne Melding var redigert av: MrLee på 2002-08-13 23:22 ] Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Syns det er blitt tregt også, og videofunksjonen er ennå litt på "betastadiet" vil jeg si. For det kan være ekstremt tregt av og til :sad: Lenke til kommentar
oam Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 De kunne gitt **** i alle de fancye greiene, hvem bryr seg om skinnen til playern er rund eller oval elns tull.. bra de har winamp 2.8 til download enda.. Lenke til kommentar
krenshar Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Kjører fortsatt 2.80 og har ikke tenkt å bytte... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 urk, musicmatch er enda et slikt program som gjør mp3 avspilling mer komplisert enn det trenger å være.. :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 LOL - Det er jo ingen som synes den er bedre enn 2.8! tror all den tiden de har brukt på å lage winamp 3 har vært forgjeves. [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-08-14 21:53 ] Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Er det bare jeg som syns DBpowerAMP er kul ?? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Prøver å tvinge meg til å bruke wa3 nå. :smile: Søkefunksjonen i playlisten er enkel å få frem. trykk F3 og vips så har du en tekstboks i bunnen av playlisten hom du kan søke i. Søkeresultatene kommer frem i høyre feltet. Men jeg må medgi at jeg er avhengig av "jump"- knappen :sad: Den MÅ inn i v3.1! [ Denne Melding var redigert av: Zamoht på 2002-08-14 22:03 ] Lenke til kommentar
WIpER_ Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg har også ergret meg over at winamp3 ikek har sånn søkefunksjon. Men nå til dags har vel folk flest et skikkelig lydanlegg koblet til dataen, jeg synes lyden er en grunn til å gå over til winamp3! Jeg irriterte meg skikkelig over at winamp2.x hadde så dårlig lyd, jeg prøvde til og med å venne meg på windows media player (noe som ikke var så ille)! Ingen andre her som synes lyden er en grunn til å velge winamp3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå