Gå til innhold

Nokia N90 diverse nybegynner spørsmål


SUPERJANNE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da ble en bestilt derfra ja, hehe!

Hadde den noe hurtig sending? slik at jeg kan få det før fredag?

De hadde visst det, sa at de kunne levere min på døren. Det stod at man skulle betale med kort til sjåføren, men jeg fikk nå opp visa greie allikavel hehe.

Endret av Batair
Lenke til kommentar
Da ble en bestilt derfra ja, hehe!

Hadde den noe hurtig sending? slik at jeg kan få det før fredag?

De har "express over natten" så bestiller du idag før kl 15 har du den i morgen, står det hvertfall. Eller "på døren", da tar det 0-3 dager. Eller hvis du bor i nærheten av sandefjord så kan du hente den der. Jeg bor i tønsberg og kommer til å hente selv, slipper frakt også.

Lenke til kommentar
Da ble en bestilt derfra ja, hehe!

Hadde den noe hurtig sending? slik at jeg kan få det før fredag?

De har "express over natten" så bestiller du idag før kl 15 har du den i morgen, står det hvertfall. Eller "på døren", da tar det 0-3 dager. Eller hvis du bor i nærheten av sandefjord så kan du hente den der. Jeg bor i tønsberg og kommer til å hente selv, slipper frakt også.

hvor i Tønsberg?

 

(hente mitt også ? :thumbup: )

Lenke til kommentar

Heisann

 

Siden jeg ikke fikk svar forrige gang jeg spurte spør jeg igjen

 

Dere som har N90, har dere kødda med filmredigeringsprogrammet?

Har så sabla lyst til å høre om effektene, da videomulighetene på denne mobilen alene er grunn nok for meg å kjøpe den ;)

 

Det inneholder vel det vanlige(saktefilm, legge til amr og overganger), men siden dette er en filmmobil må det da være noe mer :)

 

Kan man legge til mp3-filer eller noe? Fortfilm? :p

Lenke til kommentar

Noen som har lag merke til at når man sender mms så reduserer mobilen størrelsen på bildene? Jeg har prøvd forskjellige kvaliteter, men selv når kamera står på mms kvalitetet. Så blir størrelsen på bildene redusert fra 30kb til 8kb?? Er dette bare noe den gjør PÅ telefonen, eller får mottager bilder på 8kb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...