Gå til innhold

Nokia N90 diverse nybegynner spørsmål

SUPERJANNE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ble litt gira når jeg fant ut at lifeblog var gratis på mobilen. Jeg tenkte "flott, en gratisk plass p laste opp filmer og slikt slik at andre kan se dem"..Men nei, programmet er gratis, men man må betale for lifeblog server på nettet... Kjipern.

Noen som vet noen plasser man kan få gratis webspace til å hoste filmer og slikt man lager med mobilen?

Det finnes nok av plasser hvor man kan laste opp. Det er bare å søke litt rundt omkring. Det er ikke så vanskelig. Dessuten er det unødvendig med trippelposter. :thumbdown:

Gud så grinete du er!

når man er litt "på tuppa" og vil skrive noe er det for å glemme edit! jeg skal prøve å huske det!

Så du mener det er pent å trippelposte osv? Ja ok. Da kan jeg også gjøre det. Jeg følger bare reglene.

Lenke til kommentar

funnet ut av noe noen her sleit med

kontaktene, han som hadde Pål ivar F.eks, ble ivar pål i lista.

der kan man tykke valg (uannett hvilken kontakt man har oppe), også velge fornavn først eller etternavn først,

da blir alt rikktig.

fått til videotelefoni :thumbup:

side 24 i bruksannvisningen, det var arti greier å teste, om man vil ringe noen på kontaktlista f.eks jan, trykker man inn ta bilde knappem (lukket telefon først) og sier JAN, så sier en rar stemme jan tilbake og derretter ringer mobilen opp jan fra lista.

men det som er nytt (tror jeg) er at det funker med menyene også, man kan ha telefonen åpen , trykke inn "tabildeknappen på siden" og si f.eks BLUETOOTH, så kommer den menyen opp med en gang! snedig!

innpå innstillingene kan man legge til alle andre ting også, eposten din, profilene, si bare lydløs så slår telefonen seg på lydløs... jeg forandret lydløs navnet innpå profiler til GOD NATT :) , og da sier han mannen god natt tilbake! moro moro!

så alt menyer og hva ting heter, alle kontaktnavn på listene er "inne" i systemet, bare trykk inn og si den du vil ringe eller trykk og si hvilken profil du vil ha mobilen på.

måtte bare dele dette, fant ut ista når jeg trykte på ta bilde knappen og plystra bare litt...hihi, da ble likningskontoret oppringt, dermed måtte meg sjekke ut dette her...

:)

Lenke til kommentar

er noe annet å stå i butikk og fikle, en å sitte hjemme og fikle masse!

da en får lyst vettu ;)

vel gikk fra 6630, som er ganske stor egentlig, denne her ligger ved siden av 6680, sånn nesten like...

jeg tenker ikke på den er stor! jeg synes dette er et foto/videokamera MED mobil liksom.

og den er så fin at størrelsen driter man rett og slett i! :p

deilig å ha litt å holde rundt også :love:

ps: tatt sovepiller, sorry skrivefeil, nå må jeg legge meg. *GOD NATT GUTTÆR*

Lenke til kommentar
Hvordan er det med størrelsen på den, lært dere å leve med den? Synes jo den virka veldig stor når jeg testet den...

Jeg var ganske spent på hvordan det ville bli, men syns ikke det er noe problem i det hele tatt. Den ligger fint i lomma på buksa og kjennes egentlig ikke noe særlig større ut enn k700 jeg hadde tidligere. Den føles hvertfall ikke like stor som P800 og P900. Det er nå min mening. Kanskje noen andre mener noe annet.

@Superjanne

I begynnelsen var jeg litt skuffet over at man måtte innom såpass mange menyer for f.eks å får skrudd på bluetooth, men så fant jeg ut som deg at man kan styre veldig mye med stemmen og forandre litt på snarveiene så da ble det bedre ;)

Lenke til kommentar

eller herfra likningskontoret! hoho!

vel en veldig snadderaktig løsning det der! slipper jo nesten å trykke noenting! kan jo legge til alt av programmer etc enn vil ha såm sånn talegreie!

blir bare mer og mer fan av denne telefonen jeg!

og størrelsen tror jeg dere som lurer på å handle den ikke bør tenke på! for den er helt ok med tanke på det som er "inni" den!

Lenke til kommentar

Har noen funnet en webshop med 512 MB Rs MMC 1,8-3 v minnekort?

På komplett finner jeg bare 2.7 - 3.6 V.

Trenger å få et sendt overnatt siden jeg skal på seminar til helgen, hadde vært gøy og kunne filmet litt der.

Ok brukte hardware.no fikk denne listen

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25473

Må minnekortet være 1.8 - 3v eller er det nok at et av tallene stemmer med det som er på kortet?

Endret av Batair
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...