Gå til innhold

Nokia N90 diverse nybegynner spørsmål

SUPERJANNE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan opplyse om hvor mye Expert tar for den?

Jeg mener å huske at den ligger i underkant av 3.800 kr. med Privat+, Bedrift, Djuice Nonstop eller ActiveTalk.

pri+/nonstop 3998;

jeg hadde gavekort fra telenor på 300;

ps: det kan alle med de abbene få, ring telenor og spør før dere stikker å handler! :thumbup:

Lenke til kommentar

@SuperJanne

Gratulerer med ny telefon. Alltid morro med noe nytt!

Kunne du (eller noen andre) poste noen bilder tatt med N90 slik at vi kan sammenligne med bilder tatt med K750i/W800i?? Helst noen naturbilder og gjerne noen makrobilder. Har sett noen bilder tatt med den, men bruker-bilder gir alltid ett mer riktig inntrykk.

Lenke til kommentar
1. når man slår den AV, skal blitzlyset blinke 1 blunk ?

2: når jeg skal sende MMS, og "legg til bilde", tar det veeeeeeldig lang tid før bildene kommer opp og jeg får jo ikke valgt, fordi jeg vet jo ikke hvilke bilder det er når de ikke synes! tar det bare lang tid? (har de på mmc-kortet.)

3: når jeg blar bortover, (sakte) på ventemodusmenyene (inneskjermen, standard sånn den er ved kjøp, de små ikonene bortover øverst) , er det et ørlite raskt "blink" på skjermen. sjekker dere ?

1. *teste* Min gjorde det ikke.

2. Jepp, det tar litt tid på min og. Jeg har og lagret bildene på MMC kortet.

3. Jeg slo den av med en gang. Skal slå på å se. Eneste blinket er der forklaringen på hvert ikon kommer opp.

PS. du er veldig pirkete, gratulerer, du er en jente :D

Lenke til kommentar

Jeg ble litt gira når jeg fant ut at lifeblog var gratis på mobilen. Jeg tenkte "flott, en gratisk plass p laste opp filmer og slikt slik at andre kan se dem"..Men nei, programmet er gratis, men man må betale for lifeblog server på nettet... Kjipern.

Noen som vet noen plasser man kan få gratis webspace til å hoste filmer og slikt man lager med mobilen?

Lenke til kommentar
Jeg ble litt gira når jeg fant ut at lifeblog var gratis på mobilen. Jeg tenkte "flott, en gratisk plass p laste opp filmer og slikt slik at andre kan se dem"..Men nei, programmet er gratis, men man må betale for lifeblog server på nettet... Kjipern.

Noen som vet noen plasser man kan få gratis webspace til å hoste filmer og slikt man lager med mobilen?

Det finnes nok av plasser hvor man kan laste opp. Det er bare å søke litt rundt omkring. Det er ikke så vanskelig. Dessuten er det unødvendig med trippelposter. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Batair, takker for svarene.

blintsblinken min kom når jeg hadde laderen i, og så slo telefonen av.

gidder du teste det også?

ja vi jenter vettu!

jeg skal ta noen bilder og legge inn her senere jeg.

hva slags bilder ønsker herrene? ;)

Mrbluejack: se jeg bruker EDIT! :innocent:

batair: blinker der de menynavnene står ja, så da skal det være sånn.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

Det finnes nok av plasser hvor man kan laste opp. Det er bare å søke litt rundt omkring. Det er ikke så vanskelig. Dessuten er det unødvendig med trippelposter. :thumbdown:

Gud så grinete du er!

når man er litt "på tuppa" og vil skrive noe er det for å glemme edit! jeg skal prøve å huske det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...