Gå til innhold

Nokia N90 diverse nybegynner spørsmål

SUPERJANNE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ok tusen takk for svarene. Det var nettopp dette jeg lurte på.

Har en N70 i posten på vei til Oslo i natt, så jeg gleder meg bare mer til å få den nå.

Var på Netshop Oslo og kjøpte minnekort til den i dag, men skal jeg tøre å stikke det i kortleseren på PC'en med tanke på han som smeltet kortet sitt?? Det er et dual -voltage, Kingston 512MB.

På memorysticen til min K750 er det ikke noe problem å bruke det i kortleseren.

Lenke til kommentar
Mitt smelta. Sjekk posten min om det tidligere i tråden

5055444[/snapback]

Telefonen kom i dag. :yes:

Tok sjansen og brukte kortleseren på PC'en for å kopiere innholdet på det orginale kortet, formatere 512 kortet og legge alt over på det + noe bilder fra K750'en og MP3. Gikk helt fint, kan det være at ditt smeltet siden du ikke hadde dual-voltage kort??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei n90 eiere :)

Jeg skal kjøpe meg n90, og synes det er en kjempe kul telefon som har alt av det jeg ønsker, blandt annet en meget bra mp3 spiller..Det stemmer det?? :yes: Men jeg stusser litt over at pluggen til øreproppene er på siden av telefonen og ikke under som er mest vanlig. Er ikke det litt upraktisk hvis du har den i lomma etc?

Hva er deres erfaring angående det? :tease:

Lenke til kommentar

jeg må inrømme at jeg ikke har prøvd øredingsene engang!

har du bestilt deg ny eller? for min trenger "nytt hjem".

jeg synes det blir for langt fra hverandre med knappene når jeg skal skrive sms, jeg har små hender.

ellers er jeg knall fornøyd... men jeg bytter jo annen hver mnd uannsett hvor fornøyd jeg er da ...

noen små bugs er det, men ikke noe som har vert irriterenes. den er jo bare 2 mnd. og oppdatering av SW kommer vel snart og fikser det.

Lenke til kommentar
Hei n90 eiere :)

Jeg skal kjøpe meg n90, og synes det er en kjempe kul telefon som har alt av det jeg ønsker, blandt annet en meget bra mp3 spiller..Det stemmer det?? :yes:  Men jeg stusser litt over at pluggen til øreproppene er på siden av telefonen og ikke under som er mest vanlig. Er ikke det litt upraktisk hvis du har den i lomma etc?

Hva er deres erfaring angående det? :tease:

5140433[/snapback]

Jeg har brukt mp3 spilleren en god del. det at øretelefonen er på siden er helt greit, men det er som du sier litt knotete å ha den i lommen. Volumet på mobilen er faktisk litt lavt over øretelefonene, litt dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...