Erren Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vel, Arehei Denne tråden er for nybegynnere, og de som kanskje ikke engang har telefonen(f.eks. jeg ), og derfor kan det være veldig informativt å få demonstrert det denne telefonen er laget for: bilder og video Jeg blir lamsått av å se filmer med den kvaliteten N90 presterer, og kvaliteten fremheves om man ser filmer filmet med andre mobiler, f.eks. 7600, som jeg legger ut om noen strakser N90 er jo en nokså stor telefon, derfor kan det være nyttig å vite om man trenger å anstrenge seg for å skrive eller ikke, altså kan det være greit å vite om det er et bomskudd om man har knøttsmå hender Men jeg legger ut noen videoer tatt med 7600, og om noen måneder legger jeg kanskje ut noen tatt med N90 Men, men. Tror disse videoene er i 96x112 eller noe.. De er ikke redigert på noen måte Se denne først: http://z11.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=1566 Så denne, ellers skjønner dere ikke den første: http://z11.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=1568 Enjoy! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) flink du er da! men hva var poenget med den siste? at den steinen ikke datt ned men truffet han andre fyren? PS: er du så ivrig å lage filmer tror jeg N90 hadde vert et kupp for deg! Endret 7. oktober 2005 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel, i den andre filmen treffer steinen Miikael(Redline_) i hodet, fordi Veggo(Vegard_) ikke kom tidsnok :!: Jenta som går forbi han er kjæresten min, Caoo, og han som henger i treet er meg Caoo er dessverre ikke medlem på forumet Men, men. Som dere ser er kvaliteten på disse filmene som å sammenligne en reise-tv fra tidlig 70-tall med en 32" fra sent 90-tall Og SUPERJANNE, håper du har rett Blir dritt å bruke 5300 kroner på noe som ikke passer meg... Men, men. Må snakke om noe ordentlig før Arehei bæder :!: Noen som har prøvd styrepinnen på siden? Lurer på om den funker bra Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg får meg Nokia N90 seinere, kan legge ut noen bilder jeg tar med den. hvis det er av interesse.... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 funker som bare det den pinnen vettu! ligger et par N90 på qxl og en på finn.no dumt å betale for mye som elkjøp sier! tror du blir kjempefornøyd med telefonen jeg! Lenke til kommentar
Batair Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 bah begynner å bli litt frustrert. det står jo ikke noe om denne chat settingen på mobilen noen plasser. Lenke til kommentar
takktakk Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Da jeg var inne på mobilsidene til Telenor var det plutselig noe om chat der... Kan det hende at chat funksjonen i N90 kun er en hotlink til noe sånt? Hmmm.... Lenke til kommentar
Batair Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 det som er trikset er jo å finne server adresse og slikt for chatter. men så langt har jeg ikke funnet noen chatter i det hele tatt. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 er det ikke bedre med messenger, de fleste har det på pc og venner er i lista allerede... Lenke til kommentar
Batair Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 bruker ikke messenger jeg, er jo så åpen for allslags virus tull da. men for å vite det, hvor får jeg tak i den til N90en da? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 http://my-symbian.com/7650/applications/ap...Auto=1419&faq=6 noe grusomt irriterende med N90: når jeg tar bilder hender det OFTE at bildet ikke blir "tatt" og når det blir tatt så går jeg inn i galleri, men den piper og det står "generell: minnet fullt, slett noen data" eller no sånt... ARGH! har jo 520Mb ledig ivertfall, da inkl. tlf-minne! og annenhvert bilde blir "dosent". Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hmm, den er vel ikke moden for sw-oppdatering nå.. Men det er vel alltids noen bugs i den første sw-en Var sånn på 7600 også, og så vidt jeg har forstått, på ganske mange andre telefoner også Er vel bare å vente til det kommer ny og bugfri software Lenke til kommentar
Batair Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 http://my-symbian.com/7650/applications/ap...Auto=1419&faq=6 noe grusomt irriterende med N90: når jeg tar bilder hender det OFTE at bildet ikke blir "tatt" og når det blir tatt så går jeg inn i galleri, men den piper og det står "generell: minnet fullt, slett noen data" eller no sånt... ARGH! har jo 520Mb ledig ivertfall, da inkl. tlf-minne! og annenhvert bilde blir "dosent". oj, det msn fungerte utrolig bra!! vet du om en måte der du kan koble opp via bluetooth når du er i nærheten av pcer og slikt? og har du kjøpt det? vurdere nesten å gjøre det altså! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) hvorfor det? koster jo lik 0; å bruke 3G med "fast msn"! brukt den lenge jeg. Endret 13. oktober 2005 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Batair Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hvorfor det? koster jo lik 0; å bruke 3G med "fast msn"! brukt den lenge jeg. 4999080[/snapback] hm, selv når man sender bilder på 400kb? Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Koster neppe 0 kr å sende et bilde på 400 kb nei. Umulig å regne ut for meg, da jeg ikke vet hvilken operatør du har, men for meg med mobyson ville det kostet 400 kb * 0,008 kr = 3,2 kr Altså ikke så utrolig mye. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 man får ikke sendt filer med den uannsett vel? jeg fikk ivertfall ikke sendt/motatt med mobil msn. Lenke til kommentar
Batair Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 man får ikke sendt filer med den uannsett vel? jeg fikk ivertfall ikke sendt/motatt med mobil msn. 5003440[/snapback] jo, kan sende og motta bilder, filmer osv. ganske nice, bra hastighet og egentlig. men det jeg lurte på i dag var om det finnes noen program som kan spill wmv filer? på mobilen altså. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg har nå lest igjennom hele tråden, og N90 virker som en bra mobil. Hvordan er den sammenlignet med N70 programvaremessig, dersom man selvfølgelig ser bort i fra kamera? Jeg tenker på talestyringen og andre finesser som er tatt opp i tråden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå