Gå til innhold

Nokia N90 diverse nybegynner spørsmål


SUPERJANNE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje...

 

Eller rett og slett fordi du er jente og vi er gutter. :love:

 

En enkel og grei forklaring tipper jeg.. he he

 

Fine var dem i alle fall!

 

...men dere: Jeg er også vanvittig interessert i litt info om Chatte funksjonen. Sist jeg ringte Telenor kundeservice om dette, så var de HELT i tåka...

 

Noen som kan hjelpe? :hmm:

Lenke til kommentar

Hei, jeg har en Nokia 6680, men vurderer og gå over til N90, kan dere anbefale dette?? Er n90 en mye bedre mobil....Kom med for og imot argumenter. 6680 fikk jo terningkast 5, og n90 fikk 4

 

Så er det en ting til, kan ikke en lage en brukertest av Nokia N90 (som han ene på forumet har gjort med n70) Og legge ut noen live bilder av den osv osv....

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

får skrive litt jeg da!

 

etter faktisk et år med 6630, som hadde noen NYYYdelige taster, var overgangen til N90 ikke så super... faktisk så knotete å skrive fort med for meg at jeg byttet djuice nonstop abonnementet over til Allstar idag!

 

med 6630 skrev jeg SINNSYKT mye, dette har dabbet av like SINNSYKT mye. jeg synes tastene på N90 er for lange, dvs, for avlange og langt unna hverandre, f.ex abc og def.

siden jeg er jente kan jo det være grunnen at jeg har små hender med laaaaange negler.

 

og under tastaturet på N90 ser det desverre ut som det er dårlig lakk! fordi etter en stund (1 mnd her...) flasser lakken av og underflaten blir hvit... ikke pent..(noen andre som har samme prob?)

 

ellers er jeg super fornøyd med mobilen, bra kamera/video, ser bra ut når det spilles av på en større skjerm på pc/mac.

 

lyden er beste hitill jeg har hatt, dvs. ringetoner etc. (kan selvsakt legge inn mp3 og slikt)

 

skjermen----suveren! banker alt ned i skoa! og like bra ytterskjerm. som en kan lese sms i uten å åpne, men det vet de fleste.

 

talestyring---Knall! endelig noen som sier "god natt" tilbake... :blush:

 

STØRRELSEN--- ikke noe WOW i grunn, smalere en 6680, har en liggenes her ved siden nå, og like høy... man blir vann med tyngden, jeg er uenig i at den er "baktung" . leger den fra meg åpen og der ligger den fint, kan fint ligge i åpen modus ja...

 

treeeeg... treg i galleri, puh... det å sette inn bilde i en mms melding tar tiiiiid! selve galleriet åpner seg tjapt, men dette å sette inn bilde fra "skriv melding" går sinnsykt tregt, og jeg har til denne dag ikke klaret vente til alle bildene er "lastet"... grusomt irriterende!

 

kansje det finnes raskere kort?

 

så jeg har funnet en annen løsning, jeg går innpå galleri, alle bildene lastes, og deretter sender jeg bildet direkte derfra---Voila!

 

vet ikke no mer å skrive fordi barn og hund maaaser så jeg blir helt stressa her!

Lenke til kommentar

jeg har skrevet en anmeldelse som ligger i tråden om amobil sin anmeldelse. der kan du lese hva jeg syns om mobilen etter 1 måneds bruk.

 

og Janne, er bare fordi du har jente hender :p

i begynnelsen hadde jeg problemer med at jeg trykket inn flere taster samtidig. spesiellt da var det menyknappen som fikk gjennomgå. men etter å ha blitt vant med den så skriver jeg som en racer igjen.

Lenke til kommentar

Jess, det kommer mye an på hendene ;)

 

Jeg har små hender, men fingra mine er laaaaange :p

 

Derfor kan jeg skrive med én hånd på 7600 ;)

Dessuten passer de bra til å spille gitar, bass og piano :) Og det er ekstra lett å holde igjen trekket på en trombone når lillefingeren din er rundt 8-9 cm lang ;)

 

Men, men.. Har vært ute å filma med 7600, sammen med AMFK og kjæresten min :)

 

Noen som har lyst til å se? Sånn bare for å fremheve den ekstreme kvaliteten til N90?

Lenke til kommentar

Denne tråden begynner å skli litt ut, og dreie seg mye om off-topic ting og nærmest være en chattetråd.

 

Jeg vil minne om at vi allerede har mobilkafeen for snakk om alt og ingenting som har med mobiler å gjøre. Vi har også en egen tråd for å poste videoer tatt med mobiler.

 

Denne tråden handler om N90, N90 og N90 :)

 

Det er ikke nødvendig å bekrefte med noen post at man har lest denne posten her.

Lenke til kommentar

vel jeg velger å "bekrefte" det uansett. hvilke innlegg er det som IKKE omhandler N90? bare fordi man skriver i en vennlig tone så betyr ikke det at innlegget er mindre informativt.

 

den første N90 tråden ble stengt fordi "mobilen ikke var ute".... men jeg satt med den i hånden når jeg skrev. og nå klager du fordi vi legger ut filmer og bilder tatt med mobilen som tråden handler om....

Lenke til kommentar

Nei. Jeg vet ikke hvilken tråd du sikter til, men selv om en mobil er presentert kan den være en nykomling. Men det spiller liten rolle nå, gjør det vel?

 

Jeg sier ikke at man skal ha en vennlig tone. Ingenting er bedre enn det. Jeg sier bare at for folk som faktisk kan trenge nybegynnerhjelp til N90 leser de seg vill inn i en tråd som først og fremst handler om hvordan å uploade ting, og annet som ikke er direkte sammenhengende med N90. Hvor lange fingre en person har, og hva det er nyttig til har liten sammenheng med N90. Det har heller ikke Mac, osv..

 

Jeg mener også at vi har andre tråder som dekker mye over det som er snakket om her, f.eks. å poste video tatt med en eldgammel 7600.

 

Uansett, det er vel ikke så vanskelig å bare ha det i hodet at det ikke er chatting, men skal være en seriøs tråd.

Lenke til kommentar

vi sammenlikner jo filmer Arehei! med en N90 film , SOM TRÅDEN HANDLER OM...Argh!

 

han sikter til tråden du stengte 10 min før denne jeg laget! fordi han HADDE jo N90 på tidspunktet du påsto å legge den under rykter og nykomlinger, som IGJEN var helt feil!

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...