SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 skal se om jeg får snekra sammen noe, viste ikke det var sånn engang jeg Lenke til kommentar
Batair Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hehe nei alle filmene jeg lager er treningsfilmer. og 2 minutter for langstrakt? hehe Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Batair: er deg på den filmen elle? Lenke til kommentar
Batair Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Batair: er deg på den filmen elle? hehe ja er nok meg ja. bruker de i treningsdagboken min. for å spice den litt opp. det litt kule med slikt er at man faktisk kan ta stil bilder fra filmen og kopier de ut som enkelt bilde. btw, noen som vet hvor man kan finne chat innstillinger å bruke på mobilen? vil ha noen å chatte med jeg. Endret 3. oktober 2005 av Batair Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg også... Lenke til kommentar
takktakk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hmm... kan man ikke bare angi et mobilnummer å chatte med? Tidligere på SE mobiler var det sånn at det funka kun via gsm, og ble taksert som sms. Da er det jo lite vits... Jeg vil også chatte! :-) Superjanne: Ta en sikkerhetskopi av telefonen din, og inkluder det 64MB minnekortet. Sett så inn 512 kortet, og gjenopprett. Voila! Har nettopp gjort det selv. Fungerte helt fint. Nytter ikke å gå på Nokias sider, for der mangler halvparten av de preinstallerte programmene av en eller annen grunn. Endret 4. oktober 2005 av takktakk Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 lasta SIS filene derfra med bluetooth jeg. hvilke flere programmen en de 3 er det jeg mangler? fikk carddeck, push to talk og et jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
Guardian81 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg fant alle programmene untatt snake på hjemmesidene til nokia. Batair: (eller noen andre for den saks skyld) Du sa for en stund siden at en del av programmene/spillene som er laget til series 60 telefoner ikke fungerer som de skal på n90. Det problemet har jeg også, noen legger seg som bittesmå firkanter i hjørnet og andre starter ikke i det hele tatt. Noen fungerer da. Funnet ut noen måte å sjekke eller finne ut om et spill/program fungerer på N90? På my-symbian.com og handango.com kan man laste ned prøveversjoner av det meste, men det er ikke alle steder man kan det. Lenke til kommentar
Batair Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Nei jeg har ikke funnet ut noe. Bortsett fra at når jeg wapper sider som inpoc osv så får jeg beskjed at ingen spill passer til min mobil. Har kjøpt katta i sekken et par ganger så langt, så jeg tror jeg bare skal holde meg vekke fra spill så lenge. Ta det jeg kan finne som prøve versjoner og holde meg til det. N90 er jo visst tydeligvis ennå en sjelden telefon, siden Amobil ikke har hatt et fullt review av den ennå. Har ennå ikke funnet noen chat greier. Ikke på nokia sine hjemmesider eller på nokia klubben eller noen andre plasser. rart spør du meg. Endret 5. oktober 2005 av Batair Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 nå har jeg og sønn på 6 år filma ... hvordan legge den inn her? brukt all "tilbehør" som krysstoning, saktefilm, bilde og overganger... Lenke til kommentar
Batair Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du må hoste den en plass sli kat vi kan laste den ned. jeg bruker http://www.zupload.com/ rett og slett fordi den er gratis. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gleder meg til filmen, SUPERJANNE :!: Jeg, resten av AMFK og kjæresten min lagde film med 7600 i dag Ble ganske bra til å være laget uten redigeringsprogram Skal overføre den til pc-en i morra, kanskje jeg gidder i dag :!: Kan sammenligne kvalitet og effekter med N90 Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Du må hoste den en plass sli kat vi kan laste den ned. jeg bruker http://www.zupload.com/ rett og slett fordi den er gratis. funker ikke! kansje fordi jeg har Mac? Lenke til kommentar
Batair Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Mac? værste jeg har hørt visst filen er under 10mb send den til meg så kan jeg legge den opp for deg. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 hmmm, den er 14. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 @SUPERJANNE Du kan jo lage deg en konto på home.no da får du 20mb plass å boltre deg på. Lenke til kommentar
Batair Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Her har dere den endelig http://z15.zupload.com/download.php?file=g...e&filepath=2362 Min kommentar på filmen, Janne er hot Hvordan fikk du den i 3gp format? Mine blir i Mp4 format. Endret 6. oktober 2005 av Batair Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 har Mac vettu bare forandra filnavnet og maccen spurte "vil du forandre?" hot? hihi jo takk Lenke til kommentar
Batair Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 superhusmorjanne viser oss hva hun spiser og drikker http://www.zupload.com/download.php?file=g...&filepath=19659 og SÅ viser hun litt godbiter på slutten Lenke til kommentar
takktakk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei igjen Janne. De programmene som ikke ligger på N90 siden til Nokia er Adobe Reader, Kodak, Opera for N90, print programvare og sånt. Heller ikke på Operas egne sider ligger Opera for N90 ennå - i alle fall ikke for et par dager siden. Det er jo ikke sikkert dette er viktige programmer for deg, samtidig som det kan være andre telefoner Nokia har hvor det finnes kompabilitet. Uansett så sier de ikke noe om det i alle fall. Det letteste var å kjøre sikkerhetskopi av medfølgende kort. Og så kjøre det opp igjen på det nye kortet. Hele greia tar bare noen minutter. PS! Fine filmer.. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå