Gå til innhold

Nokia N90 diverse nybegynner spørsmål


SUPERJANNE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Batair:

 

er deg på den filmen elle?

 

;)

hehe ja er nok meg ja.

bruker de i treningsdagboken min. for å spice den litt opp.

 

det litt kule med slikt er at man faktisk kan ta stil bilder fra filmen og kopier de ut som enkelt bilde.

 

btw, noen som vet hvor man kan finne chat innstillinger å bruke på mobilen? vil ha noen å chatte med jeg.

Endret av Batair
Lenke til kommentar

Hmm... kan man ikke bare angi et mobilnummer å chatte med? Tidligere på SE mobiler var det sånn at det funka kun via gsm, og ble taksert som sms. Da er det jo lite vits...

 

Jeg vil også chatte! :-)

 

Superjanne: Ta en sikkerhetskopi av telefonen din, og inkluder det 64MB minnekortet. Sett så inn 512 kortet, og gjenopprett. Voila! Har nettopp gjort det selv. Fungerte helt fint.

 

Nytter ikke å gå på Nokias sider, for der mangler halvparten av de preinstallerte programmene av en eller annen grunn.

 

:thumbup:

Endret av takktakk
Lenke til kommentar

Jeg fant alle programmene untatt snake på hjemmesidene til nokia.

 

Batair: (eller noen andre for den saks skyld)

Du sa for en stund siden at en del av programmene/spillene som er laget til series 60 telefoner ikke fungerer som de skal på n90. Det problemet har jeg også, noen legger seg som bittesmå firkanter i hjørnet og andre starter ikke i det hele tatt. Noen fungerer da. Funnet ut noen måte å sjekke eller finne ut om et spill/program fungerer på N90? På my-symbian.com og handango.com kan man laste ned prøveversjoner av det meste, men det er ikke alle steder man kan det.

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke funnet ut noe. Bortsett fra at når jeg wapper sider som inpoc osv så får jeg beskjed at ingen spill passer til min mobil.

Har kjøpt katta i sekken et par ganger så langt, så jeg tror jeg bare skal holde meg vekke fra spill så lenge. Ta det jeg kan finne som prøve versjoner og holde meg til det. N90 er jo visst tydeligvis ennå en sjelden telefon, siden Amobil ikke har hatt et fullt review av den ennå.

 

Har ennå ikke funnet noen chat greier. Ikke på nokia sine hjemmesider eller på nokia klubben eller noen andre plasser. rart spør du meg.

Endret av Batair
Lenke til kommentar

Gleder meg til filmen, SUPERJANNE :!:

 

Jeg, resten av AMFK og kjæresten min lagde film med 7600 i dag :p

 

Ble ganske bra til å være laget uten redigeringsprogram :)

 

Skal overføre den til pc-en i morra, kanskje jeg gidder i dag :!:

 

Kan sammenligne kvalitet og effekter med N90 :)

Lenke til kommentar

Hei igjen Janne.

 

De programmene som ikke ligger på N90 siden til Nokia er Adobe Reader, Kodak, Opera for N90, print programvare og sånt.

 

Heller ikke på Operas egne sider ligger Opera for N90 ennå - i alle fall ikke for et par dager siden.

 

Det er jo ikke sikkert dette er viktige programmer for deg, samtidig som det kan være andre telefoner Nokia har hvor det finnes kompabilitet. Uansett så sier de ikke noe om det i alle fall.

 

Det letteste var å kjøre sikkerhetskopi av medfølgende kort. Og så kjøre det opp igjen på det nye kortet. Hele greia tar bare noen minutter.

 

PS! Fine filmer.. ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...