pologutt Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er ikke den knotten bakpå irriterende? (særlig i bukselommer etc...) Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Holtemann: Gikk det bra med kortleseren på laptopen din eller? GIkk bra det, takk for at du spør. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er ikke den knotten bakpå irriterende? (særlig i bukselommer etc...) Hvilken knott? Lenke til kommentar
Batair Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 har nå prøvd video redigerings programmet PÅ mobilen. det er suverent, selv om det er vanskelig å gjøre ting helt nøyaktig. i forhold til PC programmet som er med så er det ihvertfall utrolig bra. Her er resultatet http://www.zupload.com/download.php?file=g...&filepath=16593 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er ikke den knotten bakpå irriterende? (særlig i bukselommer etc...) Hvilken knott? Den "dingsen" bakpå som stikker ut. Knott er kanskje ikke et godt ord, men men... en har vel en logisk funksjon, men den virker så klønete og unødvendig å ha der. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den "dingsen" bakpå som stikker ut. Knott er kanskje ikke et godt ord, men men... en har vel en logisk funksjon, men den virker så klønete og unødvendig å ha der. Mener du kameraet? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Muligens! Aner ikke. Lenke til kommentar
takktakk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg var på Expert Koestøl midt i Kristiansand i dag og kjøpte en N90 til 3990,- med binding mot Telenor. I tillegg ringte jeg Telenor kundeservice og fikk tilsendt et gavekort på 300 kroner som trekkes av på nettobeløpet, så dette begynner å bli en hyggelig handel. Både Expert i Søgne utenfor Kristiansand og på Sørlandssenteret har den også på lager til de samme prisene. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når ringte du? I hvilken rekkefølge gjorde du denne handelen? Lenke til kommentar
takktakk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg har fått bekreftet lagerstatus fra alle tre i dag, med forbehold om at den jeg kjøpte hos Koestøl kan ha vært den siste. Han sa ikke noe om det i alle fall. Hos Expert Koestøl har de den utstilt i butikken til 3999,- med binding. De to andre har jeg ikke sjekket annet enn på telefon. Rekkefølge: Ringe telenor kundeservice og be om gavekort på 300 kroner. Gavekort kommer i posten, du går til forhandler og kjøper med binding til 3 192 eks mva. Forhandler trekker så fra de 300 du har som gavekort og ender med 2 892,-. Så legges moms på igjen og sluttsum er 3 615,-. Endret 29. september 2005 av takktakk Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg vurdere å skaffe meg N90... Men jeg trenger deres hjelp. Hvordan er erfaringene deres med denne mobilen?? Jeg har lyst på en stilig design mobil, med bra kamera å innhold. Har ikke denne symbian?? Jeg kan nemlig skaffe denne for 3000 kr, og jeg lurer egentlig på om det er vært pengene. Dere kan nevne ting som... Positive ting?? Negative ting?? Ting som kunne vært bedre.... På forhånd Takk Sir-alex Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har aldri prøvd mobilen, men kan da nevne litt likevel. Positivt: - Markedets beste mobilskjerm - Veldig bra kamera - Et nydelig, avansert og bra grensesnitt - Veldig bra kamera - 3G, EDGE, bluetooth, osv. osv... - Symbian som gir mulighet til masse ekstraprogramvare Negativt: - Stor og tung - Dyr (du får den billig vel og merke) - Litt treg Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Stemmer bra det egentlig. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er ikke den knotten bakpå irriterende? (særlig i bukselommer etc...) Det kan kun være kameraet du mener, men det fremstår kun som en "knot", når telefonen er åben, ikke når den er klappet sammen - og det vil den jo altid være når den ligger i bukselommen. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kjøpte meg en Krussel skinnveske jeg, selvom jeg egentlig ikke liker mobilvesker, så er jeg komfortabel med å ha min N90 i den. Ville ikke likt å ha den i lomma egentlig Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Åssen Minnekort må man ha til N90??Det står at den bruker Rs Mmc, men noen sier at man må passe på at det er "Dual Voltage " ellers så brenner det seg fast pga spenning. Kan noen hjelpe meg?? hvor finner jeg dette minnekortet billigst og mulig, 256mb og 512mb. Sånn som dette...Dette kan man ikke bruke: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305004&cks=PLS Lenke til kommentar
takktakk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du må ha et Dual Voltage minnekort til N90. NetShop har de billigste jeg har funnet i alle fall, med 325 kroner for 512 MB. Les mer her: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15237 Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 knotten bak er knappen for å fjerne baklokket. og nei, den er ikke i veien... om det var dette du mente. gjorde samme selv, telenor, gavekort, shopping! bra rabatt å få med seg! Lenke til kommentar
takktakk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er det forresten noen som vet om det er mulig å justere volumet på alarmen? Om natten pleier jeg ha telefonen på lydløs, og da virker det som alarmen kun har ett volumnivå. ...og har har den ikke vibrasjon? Når man sammenligner den med N70 på Nokias egne sider, så står det "Ja" på begge om vibrasjon...men jeg finner det ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå