Gå til innhold

Nokia N90 diverse nybegynner spørsmål


SUPERJANNE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på Expert Koestøl midt i Kristiansand i dag og kjøpte en N90 til 3990,- med binding mot Telenor. I tillegg ringte jeg Telenor kundeservice og fikk tilsendt et gavekort på 300 kroner som trekkes av på nettobeløpet, så dette begynner å bli en hyggelig handel.

 

Både Expert i Søgne utenfor Kristiansand og på Sørlandssenteret har den også på lager til de samme prisene.

Lenke til kommentar

Jeg har fått bekreftet lagerstatus fra alle tre i dag, med forbehold om at den jeg kjøpte hos Koestøl kan ha vært den siste. Han sa ikke noe om det i alle fall.

 

Hos Expert Koestøl har de den utstilt i butikken til 3999,- med binding. De to andre har jeg ikke sjekket annet enn på telefon.

 

Rekkefølge: Ringe telenor kundeservice og be om gavekort på 300 kroner. Gavekort kommer i posten, du går til forhandler og kjøper med binding til 3 192 eks mva. Forhandler trekker så fra de 300 du har som gavekort og ender med 2 892,-. Så legges moms på igjen og sluttsum er 3 615,-.

Endret av takktakk
Lenke til kommentar

Jeg vurdere å skaffe meg N90...

 

Men jeg trenger deres hjelp. Hvordan er erfaringene deres med denne mobilen??

Jeg har lyst på en stilig design mobil, med bra kamera å innhold. Har ikke denne symbian??

Jeg kan nemlig skaffe denne for 3000 kr, og jeg lurer egentlig på om det er vært pengene.

 

Dere kan nevne ting som...

 

Positive ting??

Negative ting??

Ting som kunne vært bedre....

 

På forhånd Takk

 

Sir-alex

Lenke til kommentar

Har aldri prøvd mobilen, men kan da nevne litt likevel.

 

Positivt:

- Markedets beste mobilskjerm

- Veldig bra kamera

- Et nydelig, avansert og bra grensesnitt

- Veldig bra kamera

- 3G, EDGE, bluetooth, osv. osv...

- Symbian som gir mulighet til masse ekstraprogramvare

 

Negativt:

- Stor og tung

- Dyr (du får den billig vel og merke)

- Litt treg

Lenke til kommentar

Er det forresten noen som vet om det er mulig å justere volumet på alarmen? Om natten pleier jeg ha telefonen på lydløs, og da virker det som alarmen kun har ett volumnivå.

 

...og har har den ikke vibrasjon? Når man sammenligner den med N70 på Nokias egne sider, så står det "Ja" på begge om vibrasjon...men jeg finner det ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...