Batair Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har brukt det nye 512mb minnekortet siden i g[r. og merker at visst jeg går innpå galleriet, og skal se på bildene som ligger lagret på minnekortet, så er det uuutrooooliiig tregt. Noen andre som har merket dette? Jeg formaterte ikke kortet før jeg brukte det. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg synes det gikk utroooolig treigt før det også jeg Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) ja ikke no forskjell her heller, like treeeeeegt... jeg formaterte kortet, telefonen slo seg av og på av seg selv, så la jeg inn bilder etc på kortet. Endret 22. september 2005 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Batair Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hm, gikk ikke så tregt på det orginale kortet hos meg. hm hm og dobbel hm. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kanskje fordi det originale kortet er mindre og det nye en god del større? Tenker på MB her altså. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hadde en SCARY opplevelse akkurat nå.. Laptopen min har kortleser, og jeg tenkte å ta backup av 64-mb-kortet. Så satt jeg det i metallholderen sin, og satte det i laptopen.. Så skjedde det ikkeno, før det begynte å lukte svidd. Tok i holderen for å dra ut kortet, og fikk kjapt et par brannsår, for det var GLOVARMT. Fikk ut holderen, men kortet satt brent fast inne i laptopen. Tok ut strøm og batteri og fikk det ut med en saks. Det var det minnekortet. Laptopen funker fortsatt i alle fall, den er jo tross alt litt over en uke gammel, heheh. Bildet er forresten tatt med min N90 Endret 22. september 2005 av Holtemann Lenke til kommentar
Guardian81 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Tror nok ikke laptopen støtter dual voltage, den prøvde vel å kjøre 3,6 volt gjennom et kort som tåler maks 3,3... Jeg har heller ikke merket noen spesiell treghet i galleriet etter at jeg satt inn det nye kortet. Samme som det var før. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ser sånn ut.. Kortet er toast, men leseren funker fortsatt Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 er det sånn at den talekomandoen tilpasser seg brukerens stemme? for jeg sliter litt med halsbettennelse og han "mannen i mobilen" forstår ikke hva jeg vil! argh! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Lite sannsynlig. Jeg har også ringt opp en del nummer jeg ikke mente, hehe Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 nå har jeg lest i boka at den skal tilpasse seg brukerens stemme! dumt tidspunkt da for meg, for jeg er jo helt grøtete i stemmen nå! Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Wow, det der med "mann-i-mobilen" hørtes knallstylish ut!! Man trenger ikke ha lagra det eller noe, men man bare sier f.eks "Galleri", og så kommer galleri opp? Endret 25. september 2005 av SuperEmil Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Helt riktig. Trenger ikke å ha lest noe inn i det hele tatt. Bare den kjenner igjen hva du sier, så kan den ringe opp alle kontaktene dine og utføre mye av funksjonene. Er ikke akkurat noe pes å aktivere Bluetooth lenger, hehe! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 nå som stemmen begynner å bli normal, kjenner ikke mannen i mobilen den igjen! veldig kjipt å handle N90 når man har halsbettenelse! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hehe, kjipe greier! Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Jeg lurer veldig på å kjøpe denne telefonen, men det er vel mest størrelsen som stopper meg.. Hvordan går det å ha den i helt vanlige ola-bukser? Og, er det ikke litt "slitsomt" å måtte snu og vri og dreie hele tiden? F.esk når man mottar en video-samtale, så må man snu skjermen og kameraet.. Takk for svar! PS: Hvor treig er den i galleri, åpning av programmer kontra 6680? Hvis noen vet Endret 27. september 2005 av SuperEmil Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Skal ikke nekte på at den er stor, men det passer mine to metre bra, hehe. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Holtemann: Gikk det bra med kortleseren på laptopen din eller? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 medet 512Mb kort blir den treg, ikke så veldig treg i galleri, men treg når du skal finne bilde å sette inn i en mms du skal sende. størrelsen stopper ikke meg den er mindre og mindre for hver dag som går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå