Gå til innhold

Nokia N90 diverse nybegynner spørsmål


SUPERJANNE

Anbefalte innlegg

Hei, SUPERJANNE, ser du nettopp har fått N90, og da tenker jeg du har pakken liggende :)

 

Leste på dagbladet.no at N90 har støtte både for RS-MMC og MMC

 

Jeg antok dette som en skrivefeil, men husker at 7610 får med et skall slik at man kan sette RS-MMC-kortet inn i en telefon med MMC, betyr det at dette følger med til N90 eller er det bare en leif?

 

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@SUPERJANNE

Tusen takk for bilder på mail!

Her er bildene dine, har også tatt med ett bilde som viser EXIF-Infoen som N90 lagrer sammen med bildene.

 

Jeg synes ImageShack er en veldig fin tjeneste for å poste bilder i forum. Jeg har laget en guide om hvordan du bruker den tjenesten her: LINK

 

n901bilderesize5aw.jpg

 

n902bilderesize5di.jpg

 

n903bilderesize9fb.jpg

 

Klikk på disse for å se dem i full størelse:

 

n901bilde6xe.th.jpg n902bilde4ua.th.jpg n903bilde0cr.th.jpg

 

Her er EXIF-Info'en N90 lager:

 

n90exif7hj.jpg

Lenke til kommentar
Hei, SUPERJANNE, ser du nettopp har fått N90, og da tenker jeg du har pakken liggende :)

 

Leste på dagbladet.no at N90 har støtte både for RS-MMC og MMC

 

Jeg antok dette som en skrivefeil, men husker at 7610 får med et skall slik at man kan sette RS-MMC-kortet inn i en telefon med MMC, betyr det at dette følger med til N90 eller er det bare en leif?

 

Takker for svar ;)

Du kan kun putte inn RS-mmc i telefonen, men som med andre Nokia telefoner følger det med en adapter som gjør at kortet kan brukes i kortleser med MMC-port eller i andre ting som krever vanlig MMC-kort.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått prøvd telefonen noen dager og er utrolig fornøyd! Har fått ned et program som skifter profil når jeg går inn på forskjellige områder, feks lydløs på skolen og generell når jeg går ut igjen. Mange muligheter. Men en ting jeg lurte på: Jeg har valgt at den skal vise fornavn først og det funker veldig bra i kontaktlista, men når noen sender meg melding eller ringer kommer etternavnet først. Og når jeg har noen venner med dobbelt fornavn kommer det andre navnet først. Har en venn som heter f.eks. "Pål Espen" og når han ringer eller sender melding står det da "Espen Pål". der det sånn hos dere også?

Lenke til kommentar
Lurer på om noen andre har merket at innerskjermen får avtrykk av den midterste raden med taster. Jeg regner med det bare er fettmerker, men jeg ble litt skremt da jeg så dem første gang. Er på jobb og har ikke kluten med meg, men regner med det går vekk med den.

Jeg får også det, men de går vekk med kluten. Nå har ikke jeg tatt av plastfilmen som sitter på skjermen ennå. men skulle tro at når der går vekk fra den så går det vekk fra skjermen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...