Gå til innhold

Nokia N90 diverse nybegynner spørsmål

SUPERJANNE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meldinger kan åpnes og leses uten å åpne telefonen, men ikke besvares. Det er tross alt ingen taster å skrive meldingen med uten å åpne.

Når telefonen ringer, derimot, så har du tre valg: Joystick nedover: Stille, Joystick Høyre: Avvis eller Joystick Venstre: Svare, hvor høyttaler aktiveres og du kan snakke uten å åpne telefonen. Fiffig, hehe!

Lenke til kommentar

hva er vitsen å stenge denne tråden? eller den andre som ble stengt for den sakts skyld?

blir jo rush av folk med N90 denne uke her!

og vis denne tråden blir stengt , åpnes sannsynlig en lik tråd imorgen!

eller kansje N90 tråder er forbudt her? :roll:

leste et sted her nå at man kunne sende sms svar ute å åpne, men hvordan? har du sjekket du som har den at det kansje er noen form for "mal" å sette lett inn å sende tilbake?

er ringelyden bra sånn med acc eller mp3 fil som ringetone? eller skurrer det slik som 6630? den er ikke så bra på å ta mp3 ringetoner.

Endret av JANNEMM
Lenke til kommentar
takk for svar!

gleder meg enormt mye nå! (enormt blir det ja  ;)  )

noen fler butikker som snart begynner å få inn? eller fortsatt bare best-buy som har?

Som jeg skrev i en annen post i går, Expert i Oslo har den inne, de hadde den i allefall på Expert/Majorstua. Billigere enn Best-buy og.

Lenke til kommentar
Når telefonen ringer, derimot, så har du tre valg: Joystick nedover: Stille, Joystick Høyre: Avvis eller Joystick Venstre: Svare, hvor høyttaler aktiveres og du kan snakke uten å åpne telefonen. Fiffig, hehe!

Joystick til Høyre= Avvis?

Fryktelig kjipt hvis man skal dra den opp av lomma og joysticken flytter litt på seg til høyre....

Lenke til kommentar

leste et sted her nå at man kunne sende sms svar ute å åpne, men hvordan? har du sjekket du som har den at det kansje er noen form for "mal" å sette lett inn å sende tilbake?

er ringelyden bra sånn med acc eller mp3 fil som ringetone? eller skurrer det slik som 6630? den er ikke så bra på å ta mp3 ringetoner.

Kan tenke meg at det er noe av det samme som på 6630/6680, at man har funksjonen "avvis med tekstmelding". Da sitter man jo opp en mal som man skal bruke hvis man ikke kan besvare annropet. :)

MP3-ringetoner funker fint uten skurring på min 6630...

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med min telefon så langt.

Lurer på om du vet holtemann. Visst jeg får en melding, leser den, og vil besvare, finnes det no"et tastetrykk" jeg kan bruke for den funksjonen. Så lang er side spaken den letteste syns jeg.

Klikk, dra ned på svar, via tekstmelding, og klikk igjen.

Lenke til kommentar

Joystick til Høyre= Avvis?

Fryktelig kjipt hvis man skal dra den opp av lomma og joysticken flytter litt på seg til høyre....

Jeg glemte å skrive at menyen i frontdisplayet fungerer som en hvilken som helst meny, så for å avvise en inkommende samtale må joysticken til høyre og så trykkes inn, så ikke så stor fare for å legge på i lomma! :p

Og nei, er ikke sikker Batair, ikke funnet noe enda!

Og Werable: Ja, det er mulighet for å avvise en samtale med tekstmelding.

Lenke til kommentar

jeg laget en N90 tråd med den ble stengt av en eller annen grunn.

Chat funksjonen på mobilen lurer jeg litt på. Det står i brukerhåndboken at man kan finne chatterom og servere å bruke. Kjenner noen til hva servere det er snakk om her?

Endret av Batair
Lenke til kommentar
Kan ikke dere som har den lage en ny tråd (evt poste i denne) med bilder dere har tatt med N90?

Man kan da bruke tråden for "bilder tatt med mobilkamera" :)

N90 virker som en kongetelefon :)

Håper jeg får gleden av å eie en i så nær framtid som mulig :love:

Noen som har prøvd videoredigeringsprogrammet, btw? :!:

Sikler etter å høre mulighetene :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...