zokra Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Login: Brukernavn: betatesting Passord: loginForTesting Bruk den. Det funker ikke her. funker ikke Funker ikke her heller EDIT: Nå funker det Endret 13. september 2005 av zokra Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Login: Brukernavn: betatesting Passord: loginForTesting Brukes kun for å få tilgang til selve forumet, dvs forbi første siden... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er sykt tregt da.. Står helt stille.. likte det når det bare var oss "priviligerte" der jeg Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Login:Brukernavn: betatesting Passord: loginForTesting Brukes kun for å få tilgang til selve forumet, dvs forbi første siden... Kom til førstesiden, men får ikke logget meg på videre med mitt brukernavn og passord. Skal jeg kunne det? Registrert: 11/12/2002 Hvor skal tilbakemeldinger postes? Linkene i toppen: Hardware | Akam | Akam | Amobil | Bruktmarked | Gamer | HWB | Overklokking | Prisguide | Programmer | Tull bør åpnes i nytt vindu slik at man fremdeles er på forumet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Tilbakemeldinger kan postes både her og i testforumet, lest blir de... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Linkene i toppen:Hardware | Akam | Akam | Amobil | Bruktmarked | Gamer | HWB | Overklokking | Prisguide | Programmer | Tull bør åpnes i nytt vindu slik at man fremdeles er på forumet. *Grrr*, Nei! Det er det værste jeg vet, og det er ikke bare jeg som mener. Hvis du vil ha lenkene åpnet i et nytt vindu, bruk "åpne i ny fane" eller "åpne i nytt vindu"-funksjonene i nettleseren din. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Latterlig med genitivsapostrofene i alle topicene til bloggene. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Ed1t: Glem det! Endret 14. september 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fortsatt litt buggy med språk. Attention! Du må ha registrert en bruker før du kan logge på. Hvis du ikke har en konto, kan du registre en konto ved å trykke på "Registrer"-knappen på menyen Jeg har glemt mitt passord! Klikk her! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Får ikke logget på med brukernavn og passordet mitt på siden man kommer på etter siden der du skal bruke brukernavn og passord som er nevnt i første post Er registrert 06/06/2005 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Får ikke logget på med brukernavn og passordet mitt på siden man kommer på etter siden der du skal bruke brukernavn og passord som er nevnt i første postEr registrert 06/06/2005 Og leser du første post så står det at kun de som er registrert før desember 2004 kan logge inn enda.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Får ikke logget på med brukernavn og passordet mitt på siden man kommer på etter siden der du skal bruke brukernavn og passord som er nevnt i første postEr registrert 06/06/2005 Og leser du første post så står det at kun de som er registrert før desember 2004 kan logge inn enda.. Upsi... Litt for rask gjennomlesing, var bare spent på hvordan det var så gikk litt fort i lesinga Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er det kun hos meg alle tråder resulterer i 404? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er det kun hos meg alle tråder resulterer i 404? Nei, det skjer her også, med mindre jeg trykker på "Side 1" eller lignende. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Samme skjer her. Har rapportert om det i en tråd, men Ueland har ikke svart på det... :/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 I tillegg til at Mine Innlegg ikke fungerer, og advarselsgrafen viser feil. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Never mind... Mange bøger på v.3 enda ja! Står det noe sted forbedringene som er gjort på v.3 så en kunne fått testet det ut? Kommer ikke inn akkurat nå forresten... Endret 19. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
operaman Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Feilen er vist at linken redirecter til /trad_trådidnummer.html istedenfor /index.php?showtopic=trådidnummerst=0, å paste inn et ikkevirkende /tråd nummer i den forrige vil gi deg siden. Edit: "Lo-fi" versionen virker til lesing Endret 20. september 2005 av operaman Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Virker som dette kun er feil i noen av forum skinnnene Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dette er ikke kødd engang: Jeg drømte om det nye forumet i natt. Drømte at plutselig var det her, og det hadde en del nye, smarte funksjoner. Hvis jeg bare kunne komme på hva de funksjonene var, så skal jeg si fra :-) PS: Sitat kjæresten min i morges: "Du fjartan, hvorfor mumlet du om PHP i natt?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg