Ueland Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Da har tiden kommet til at dere forumbrukere skal få lov til å ta noen runder på det nye diskusjonsforumet vårt, slik at dere kan luke ut noen eventuelle feil, som vi vil fikse før vi oppgraderer forumet. Vi har i en periode hatt en del brukere som har testet, mens vi har derevet med utvikling, og siden alle serverene våre er snille med oss, og vi har tatt unna de fleste problemene synst vi at det nå er deres tur. Betaforumet Minner og om at det er ønskelig at nye tråder opprettes i det dedikerte testforumet som er opprettet for anledningen. (krever at du er innlogget) Bruker-login Forumet kjører på en database fra desember 2004, det betyr at kun brukere som er registrert før det kan logge seg inn. (med passordet de brukte da), andre brukere vil IKKE kunne logge seg inn FØR vi har utført en ny testoppgradering. Login: Brukernavn: betatesting Passord: loginForTesting Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Funker den glemt-passord funksjonen? Husker ikke passordet jeg hadde da edit: det står "logg in" der du logger inn edit2: fant passordet, men får ikke logget inn Endret 13. september 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Kan ikke opprette nye tråder. Selv om jeg har minimum 3 ord Endret 13. september 2005 av Blib Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Kan ikke opprette nye tråder. Selv om jeg har minimum 3 ord Det funker å poste, så da er det bare å lese feilmeldingen du får. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Ser bare Stickyer, og ikke vanlige tråder. EDIT: Du har ikke tillatelse til å starte et nytt emne i denne kategorien Endret 13. september 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Gjest paaleivind Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ser bare Stickyer, og ikke vanlige tråder. Dette er fordi det ikke har vært noen nye poster på over 30 dager. Klikk på Vis alle i en av de nederste menyene. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Ser bare Stickyer, og ikke vanlige tråder. Dette er fordi det ikke har vært noen nye poster på over 30 dager. Klikk på Vis alle i en av de nederste menyene. Faktisk stod den på Vis Alle by default her. Edit: Forumet er nede Endret 13. september 2005 av Blib Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Prøver og rapportere en tråd, men det ser ikke ut til å fungere. Endret 13. september 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Edit: Forumet er nede Mhm. Får ikke håpe at dette er representativt for hvordan det kommer til å bli. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Wow, dette varte lenge.. Men digger mange av de nye funksjonene. *glede seg* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Minner og om at det er ønskelig at nye tråder opprettes i det dedikerte testofumet som er opprettet for anledningen. (krever at du er innlogget) Liten typo der, Ueland. Det var forresten kos med den multiquote funksjonen, det gjorde ting så mye lettere! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Damn, kommer ikke inn siden jeg ble registert etter des. 04 Når kommer den "nye" testversjonen?? Forumet kjører på en database fra desember 2004, det betyr at kun brukere som er registrert før det kan logge seg inn. (med passordet de brukte da), andre brukere vil IKKE kunne logge seg inn FØR vi har utført en ny testoppgradering. EDIT: Post 400 Endret 13. september 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hvorfor kan ikke jeg logge inn jeg er registrert før desember 04 og husker passordet jeg hadde Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 hvorfor kan ikke jeg logge inn jeg er registrert før desember 04 og husker passordet jeg hadde Du får jo vite hvorfor du ikke få logget inn.. Lenke til kommentar
Gjest paaleivind Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Edit: Forumet er nede Nå skal det være i orden igjen. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hvorfor kan ikke jeg logge inn jeg er registrert før desember 04 og husker passordet jeg hadde Du får jo vite hvorfor du ikke få logget inn.. Error: You are not authorized to access this part of the site! Click here to login again. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Login: Brukernavn: betatesting Passord: loginForTesting Bruk den. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Login: Brukernavn: betatesting Passord: loginForTesting Bruk den. Det funker ikke her. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Login: Brukernavn: betatesting Passord: loginForTesting Bruk den. Det funker ikke her. funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg