Joachim_F Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Den nylanserte traileren fra skytespillet Black tvinger frem spørsmålet: Trenger vi egentlig Xbox 360 og PS3? Les mer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hah, effektene var relativt middelmådige. Hvis vi regner med hvordan Next-gen grafikken. Og når spillet er til denne generasjonen, så er det et godt kompliment å bli kalt middelmådig iforhold til next-gen. Ja, bring the next-gen ON! Uansett, spillet er laget av Criterion, og omhandler død og ødeleggelse. Men denne gangen uten biler. (Eller?) Vi glær oss. (Selvom vi alle er MEKTIG lei FPS.) Endret 13. september 2005 av Hawko Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hva gir deg rett til å snakke for alle? Jeg synes FPS er Kjempe morro, Og Bilspill = Søppel Dette spillet ser vanvittig kult ut Edit: Leif Endret 13. september 2005 av Gainwardseifer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det er ihvertfall ikkje til å legge skjul på at spillet ser utrolig godt ut til å vere på dagens konsoller, har desverre ikkje PS2 eller xbox men dette kunne eg tenkt meg å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg