unundindur Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Finnes dette? Det virker jo logisk nok, men har ikke hørt om det. NOTE: Jeg har ikke gjort noe dypere søk heller, det må sies... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Altså... du vil ha en vanlig bilspiller med integrert forsterker og en tilkobling for ekstern harddisk? DET kommer du ikke til å se med det første... Tips: begynn å tenke på PC i bil. carputer.no og ebay.com har mye morsomt. Lenke til kommentar
unundindur Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Jeg tenkte bare på en inngang så at man kan kjøre MP3 spillere rett i, eller bruke "usb'er" i steden for CDer, det e jo SÅ mye mer praktisk. CD spilleren kunne man bare dumpa for min del Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva er du ute etter? Jeg bruker iPod mot bilstereoen, det gir meg 60 GB MP3 filer. Mellomleddet kommer fra Dension. http://www.dension.com/icelink_info.htm Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det finnes en slik cd/mp3 spiller på clas ohlson som har uttak for usb minne og sd minne som koster nesten 1400,- Lenke til kommentar
solaud Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noe slikt ble solgt på Netthandelen, men det ser ikke ut for at de har flere igjen. Kanskje et søk på produktnavnet kan hjelpe? Link til produktet: http://www.netthandelen.no/index.php?s=10788&noauc=true Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har JVC KD-G611 med aux-inngang i fronten (mini-jack). Deter jo også et alternativ. Der kan du koble til hva som helst av lydkilder. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Elkjøp selger slike av merket euroline. Billigste uten usb koster 600,- med usb tror jeg er 100-200kr dyrere (har en slik, men elkjøp tok bare 600 ved en feil). Har også inngang for mmc-minnekort EDIT: ser at det er samme som ble solgt på Netthandelen... Endret 18. september 2005 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå