eXpanium Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 ka er egentlig forskjellen? aksesspunkt = trådløs hub? har ngt med vanlig ruter, har lyst på trådløs hub i tillegg, så vi slepper dobbel ruter. kor kan vi få kjøpt? noken anbefalinga? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg ville valgt å kjøpe en trådløs router for å så koble den på NGT routeren, slå så av NAT i den trådløse routeren. Ett tips er å koble kabelen fra NGT routeren inn på en LAN port (ikke WAN) da slipper du dobbel nating og dhcp. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 ja, men har ikkje peiling på korleis du skrur av nat. må jo vere enklere å ha en trådløs hub, da slipper eg jo å gjere noke som helst. anbefalinger på trådløs ruter viss eg ikkje finner hub da ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Trådløs router er vel det samme som accesspunkt bare med router funksjon Jeg valgte å gå for en router siden den har 4p switch og er alltid greit å ha en ekstra router liggendes Er ikke vanskelig å disable dhcp for å få den til å funkere som en switch/hub/accesspunkt. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Trådløs router er vel det samme som accesspunkt bare med router funksjon så accesspunkt er hub altså ? den tuller ikkje med nettverket slik som en ruter ville gjort ? ruter + accesspunkt = ikkje noke problem for 5 stk som vil ha trådløst nett ? Lenke til kommentar
smh Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...663A678C0#tekst Har denne sjølv, og den fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå