B4stian Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ja, hvordan skal jeg skrive en mappeoppgave i Salg & Service? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Spørr lærern din, din slask! PS, så du gjemte deg i dag, men når jeg ser deg skal du få hva jeg lova deg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hu vil ikke hjelpe oss noe særlig, den heksa! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 hjelp... Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Forstår ikkje heilt spørsmålet ditt.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Forstår ikkje heilt spørsmålet ditt.. Jeg går på Salg & Service VK1 og skal skrive en oppgave om følgende: a) Samfunnsmessige og personlige krav b) Kilder til idéutvikling c) Idéutvikling/idémyldring d) Vurderingsprosessen Hvordan burde man skrive denne, og har noen noen gode tips? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har ikke dere lært det på skolen FØR dere fikk oppgaven da? Ellers er det vel ingen vits å gi den til dere..følge med litt kanskje? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dere må da hatt noe opplæring siden dere skal kunne skjønne den oppgaven der. skal skrive en oppgave om følgende: a) Samfunnsmessige og personlige krav b) Kilder til idéutvikling c) Idéutvikling/idémyldring d) Vurderingsprosessen Sier meg ingenting. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Har ikke dere lært det på skolen FØR dere fikk oppgaven da? Ellers er det vel ingen vits å gi den til dere..følge med litt kanskje? Hu ene læreen vi har er helt syk i hodet da... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har ikke dere lært det på skolen FØR dere fikk oppgaven da? Ellers er det vel ingen vits å gi den til dere..følge med litt kanskje? Hu ene læreen vi har er helt syk i hodet da... Ta det opp med rektor da. Hvis hun er så syk i hodet, blir det nok mange slike tråder fra deg før du er ferdig. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Som lærar må hu hjelpa eleven til å forstå oppgåva og kanskje hjelpa eleven med å komma i gong med oppgåva. Om du ikkje forstår korleis du skal gjennomføra oppgåva kjem du ingen veg utan hjelp fra hu, dersom hu ikkje skjønner det bør du ta kontakt med ein anna lærar eller rektor. Sjølv forstod eg ikkje heilt oppgåva, så kan desverre ikkje hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå