Minigud Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen som har noe tips på hva jeg kan gjøre? Jeg vurderer å bestille en telefon hos dem med abonnement men de vil bare sende til adressen jeg står registrert i folkeregisteret. Selv har jeg flyttet til en annen by jeg studerer i, og står oppført hos foreldrene mine pga forsikring årsaker. Har fyrt over en haug av mail til dem men de nekter å sende til noe annet enn min gamle adresse. Så, noen som vet hva jeg kan gjøre? \\sindre Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Velg en annen operatør, når de er vanskelige allerede nå så er de ikke mye verdt... Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Tingen er at de har k750i til en veldig gunstig pris. minste prisen er på ca 2300 med abonnement. Har enda ikke funnet noe annet sted som er billigere og de har den på lager Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Grunnen til at de nekter å sende til annen adresse en din folkeregistrerte er nok fordi de vil forsikre seg 100% mot at noen bestiller abbonement i andre sitt navn, og får dette sendt til seg selv som da gir dem gratis ringing til dette blir oppdaget.. Det er nok ikke for å være vanskelig, men så lenge det dessverre finnes uærlige mennesker der ute så sikrer de seg på denne måten.. Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Vel ettersom jeg betaler med Visa ser jeg ikke det problemet. Visa kortet et registrert i mitt navn som indikerer hvem kjøperen er. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Vel ettersom jeg betaler med Visa ser jeg ikke det problemet. Visa kortet et registrert i mitt navn som indikerer hvem kjøperen er. Ja, men noen kan ha stjålet/lånt visa-kortet ditt og prøve å få Tele2 til å opprette abbonementet og få bestilt en telefon i ditt navn.. hadde noen gjort dette ville de nok bedt om å sende den til en annen adresse, og dermed er svindelen oppstått.. Derfor nekter de å sende til annet enn adressen din i folkeregisteret! Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Om jeg hadde stjålet et visa kort tror jeg det vil bli meldt sperret etter kort tid, og ikke minst ville jeg lagt igjen et spor så jeg faktisk kunne blitt tatt for det. Synes det blir for dumt men har bestilt fra et annet sted så klarer ikke bry meg Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Om jeg hadde stjålet et visa kort tror jeg det vil bli meldt sperret etter kort tid, og ikke minst ville jeg lagt igjen et spor så jeg faktisk kunne blitt tatt for det. Synes det blir for dumt men har bestilt fra et annet sted så klarer ikke bry meg Trenger ikke å ha stjålet kortet ditt, bare visa-nummeret! Men uansett, lykke til med ny mobil, har selv K750i og er svært fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå