Gå til innhold

Ny hunter alt. Trenger nybegynner tpis!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg også satset på 2H. Da 2H-øks siden jeg er dverg.

Eneste som er problemet mitt nå er å få bjørnen min til å holde på agro. Det har vist seg svært ugunstig å la palaen ta all skaden, da han fort mister kontroll over situasjonen pga at han må hele tiden bare følge med på seg selv og heale seg selv. Vi har merket at vi gjør det best om meg og bjørnen kjemper side om side, og bytter på å ta skade, mens palaen healer og får inn en og annen hit.

Vi har lagt merke til at meg og bjørnen gir omtrent dobbelt så mye skade som palavennen min. På tross av at han oppnår høyest peak dmg.

Vi var begge enig om at vi er tett på en uslåelig combo.

Lenke til kommentar
Ja jeg også satset på 2H. Da 2H-øks siden jeg er dverg.

Eneste som er problemet mitt nå er å få bjørnen min til å holde på agro. Det har vist seg svært ugunstig å la palaen ta all skaden, da han fort mister kontroll over situasjonen pga at han må hele tiden bare følge med på seg selv og heale seg selv. Vi har merket at vi gjør det best om meg og bjørnen kjemper side om side, og bytter på å ta skade, mens palaen healer og får inn en og annen hit.

Vi har lagt merke til at meg og bjørnen gir omtrent dobbelt så mye skade som palavennen min. På tross av at han oppnår høyest peak dmg.

Vi var begge enig om at vi er tett på en uslåelig combo.

Hvilken lvl er dere i nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...