Killerquo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 LÆR DEG 2h! Dualwield er veldig lite nyttig etter min erfaring...bare i endgame når du kjører to sånne økser (husker ikke navnet) og agi ench på dem...ser ut til at mange mener det er bra iallfall Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Eksempel på 2 endgame ( non mc,bwl) 2hander for hunters : Barbarous Blade : BB Peacekeeper : peacemaker Ellers kan du få deg for dualweilding: Bone Slicing Hatchet 2 av de og +15 agi på begge da får du ganske mye agi bare fra melee weapons Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Du bør anskaffe deg "hunters way to loot", slik at du vet hva du skal si etter at du har rollet nee(eeeeed giev epix plx hunterZ weapon ffs need +2 stamina @ 2 stamina/45 intellect ring)d. jeg er trøtt Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Ja jeg også satset på 2H. Da 2H-øks siden jeg er dverg. Eneste som er problemet mitt nå er å få bjørnen min til å holde på agro. Det har vist seg svært ugunstig å la palaen ta all skaden, da han fort mister kontroll over situasjonen pga at han må hele tiden bare følge med på seg selv og heale seg selv. Vi har merket at vi gjør det best om meg og bjørnen kjemper side om side, og bytter på å ta skade, mens palaen healer og får inn en og annen hit. Vi har lagt merke til at meg og bjørnen gir omtrent dobbelt så mye skade som palavennen min. På tross av at han oppnår høyest peak dmg. Vi var begge enig om at vi er tett på en uslåelig combo. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ja jeg også satset på 2H. Da 2H-øks siden jeg er dverg. Eneste som er problemet mitt nå er å få bjørnen min til å holde på agro. Det har vist seg svært ugunstig å la palaen ta all skaden, da han fort mister kontroll over situasjonen pga at han må hele tiden bare følge med på seg selv og heale seg selv. Vi har merket at vi gjør det best om meg og bjørnen kjemper side om side, og bytter på å ta skade, mens palaen healer og får inn en og annen hit. Vi har lagt merke til at meg og bjørnen gir omtrent dobbelt så mye skade som palavennen min. På tross av at han oppnår høyest peak dmg. Vi var begge enig om at vi er tett på en uslåelig combo. Hvilken lvl er dere i nå? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Nå er vi lvl 15 Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hunter eier meg som warlock og noen ganger eier de warrioren min de er owerpower sier jeg as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå